Skravletråd August 2016

Skal gjøre det fremover:) men samboer er litt farget av meningen til mor si. Tror likevel han er det minste problemet av de tre:P
Greia er at de andre to har ikke noe med saken å gjøre. Det er ikke deres unge.

Åtte måneder gamle BABYER (og foreldrene deres ;-)) trenger å sove.

Sovne selv lærer de etterhvert uansett.

Vi har vært på åtte mnd kontroll på helsestasjonen i dag.

8410 og 68,7 fint på kurvene sine.

Fine hs maser ikke på at jeg må slutte å amme om natta
Bare støtter meg i at jeg gir ikke mye oppmerksomhet til en som er våken klokken fire og synes det er morgen.

Jeg lar henne ikke ligge alene og være trist, jeg er der, ammer og sånn. Men sier at det er natta. Driver ikke og prater og leker og står opp før etter seks.

Greia er at de andre to har ikke noe med saken å gjøre. Det er ikke deres unge.

Åtte måneder gamle BABYER (og foreldrene deres ;-)) trenger å sove.

Sovne selv lærer de etterhvert uansett.
Enig med deg. Så det sa jeg til mamma, det blir bedre etterhvert. (Mamma er nok bekymra for at jeg sliter meg ut, men så lenge baby sover sover jeg, og det gjør vi best om jeg lar baby die:) )

2 hylende unger til butikken, gjennom hele butikken og nå hjem fra butikken. Hurra. Ene overtrøtt og andre ja bare generelt hyler. Og kø. Hvorfor jeg gadd å bruke masse penger på vogn og bilstol når begge 2 hater å være i det og hyler bare vi nevner ordene. Kan låse meg inn hjemme med dem til de er ferdig med vogn og bilstol alder tror jeg

Nettopp, da må man gjøre noe for at han skal våkne.

Husker ikke hva jeg gjorde når mannen hadde lignende tendenser og mente han skulle få sove lenge lørdag og søndag.
Sint ble jeg ihvertfall og han fikk lært seg at selvom jeg "bare" gikk hjemme med snuppa og studerte så trengte jeg virkelig noen timer om morgenen en gang iblant for eksempel :)
Han har liksom trodd og tenkt at siden han er hjemme fra 16 de kveldene jeg jobber, så har vi det like tungt. Når jeg er hjemme med henne hver dag. Aldri et minutt alene. Hennes lur tar hun i armkroken min for ellers ville hun ikke sove.

Og hun legger seg 1830. Så jeg mener han har det enkelt når jeg er på jobb. Ikke trenger han gjøre noe hjemme,noe jeg gjør hver kveld.

Bare savner til forståelse

Noen som vet hvordan Didrikson boardman er på str?
Generelt synes jeg didrikssons er stor på str. Har regnsett i 80 som mi ikke passer enda. Reflex sitt i 80 er normal i str. Og didrikssons mye større :p

God kveld jenter

Back
Topp