Skravletråd August 2016

Mannen klarte oppkjøring!
Føles litt rart siden han har hatt førerkortet i 5 år bare egyptisk.
Men nå kan han kjøre i Norge igjen heldigvis samt kjøre bilen etter 15. September hvor egyptiske førerkortet hans hadde blitt ugyldig ;)

Men nå kan han kjøre i Norge igjen heldigvis samt kjøre bilen etter 15. September hvor egyptiske førerkortet hans hadde blitt ugyldig ;)
Jippi:D så bra :D

hurra og gratiss:smiley-bounce0162

Lykkenestet til Bentleif er sendt. Produktiv dag :) begynte på det igår. Gleeder meg sånn til hun får det :D

De har ikke idag heller klart å få storebror til å sove i bhg så hentet han tidlig slik vi kan få lagt han hjemme. Er overtrøtt allerede. Ga beskjed når vi leverte han at de måtte legge han tidlig siden han våknet tidlig idag. Det skulle de gjøre men har visst glemt det. En av assistentene ble overrasket ved henting når vi fortalte når han sto opp idag og hvorfor han ikke var blitt lagt tidlig

Ja :D
Tror mannen er veldig lettet for han har slitt med hvordan vi skal komme oss til sykehuset når fødsel starter :p jeg har tenkt at kan ikke jeg kjøre så må jo bare han gjøre det
Godt ! Slipper dere tenke på det lenger ;)

Så bra:) gratulerer til mannen din!

Back
Topp