God bedring til jenta diGod morgen alleLille jenta mi har blitt syk her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til jenta diGod morgen alleLille jenta mi har blitt syk her
Uffda. God bedring!![]()
Takk for det<3 Utilpass og feber. Renner av nesen. Liten forkjølelse tenker jeg.Huff stakkars, god bedring til henne ❤
Uffda. God bedring!![]()
Takk for det<3 Utilpass og feber. Renner av nesen. Liten forkjølelse tenker jeg.Huff stakkars, god bedring til henne ❤
Tusen takk<3God bedring til jenta di
Blir en del det ja3-4 maskinee tror jeg
Bruker nok litt lenger tid jaBlir en del det ja
Her tar det maks 3 timer for å vaske samt tørke 4 maskiner med klær, men antar du bruker lengre tid![]()
Er vel det som er vanlig også.Bruker nok litt lenger tid ja
hentesettHva lager du?
Nei, eller jeg var nesten ferdig med det ene beinet, men ser at det passer jo til meg, så må gjøre noe med strikke fastheten derPlages du?
Håper det går fort overTakk for det<3 Utilpass og feber. Renner av nesen. Liten forkjølelse tenker jeg.
Har du målt strikkefastheten din?hentesett
Nei, eller jeg var nesten ferdig med det ene beinet, men ser at det passer jo til meg, så må gjøre noe med strikke fastheten der
Godt å få sove littGod morgenpappan leverte i Bhg i dag. Så jeg fikk sove litt ut
Hei. Greit da, i alle fall hvis du ikke hadde med paraplyGod formiddagrakk akkuratt inn døra før det begynte å regne
![]()
Håper det, og at ingen andre blir smittetHåper det går fort over![]()
Og det kaller man flaksGod formiddagrakk akkuratt inn døra før det begynte å regne
![]()
AbsoluttHåper det, og at ingen andre blir smittet
Oj! Hva skjer da med de som må være hjemme av jobb? Må vel få ulønna :OFare for streik i barnehagen. Blæææh