Gratulerer med ny bilYes var det så vi kjøpteden vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med ny bilYes var det så vi kjøpteden vi
God morgenGod morgen. Her våknet vi selvsagt tidlig idag også
. Usikker på om jeg skal levere storebror i bhg etter hvordan det gikk igår. Han er enda forkjølt men feber fri. Igår fikk de han ikke til å sove og han gråt en del og det var ikke noe gøy. Men om det var fordi han savnet oss foreldre, fordi han var trøtt eller pga mye inntrykk og forkjølt i tillegg eller om det er en kombinasjon av alt vet jeg ikke. Virker som han vil leke osv men tett i nese og litt småsurklete. Ser for meg en ny dag hvor han blir sliten før lunch og ikke vil sove slik jeg får hjem en gutt som er så trøtt og sliten stakkar
Er der vi vurdererHent han til lunch da kanskje så får han litt kort dag bare
Når han først sovnet så sov han godt i nattHåper han har sovet godt i natt stakkars![]()
Virker som han er klar for bhg men en kort dag men ennå litt forkjølt. Igår hadde han også en dårlig dag fra morgenen av så om det også hadde noe å si er jeg usikker på.God morgen
Dersom han har redusert allmenntilstand ville jeg nok ha holdt ham hjemme![]()
Takk for detGratulerer med ny bil![]()
Håper det går braEr der vi vurderer![]()
Hadde vært fantastiskEventuelt det ja.
Liten husmorsferie![]()
Deilig med gine negler. Hvilken farge?Helt grei
Ny lakk på neglene![]()
Krysser fingrene for detHåper det går bra![]()
Uffda. God bedring!God morgen alleLille jenta mi har blitt syk her
Masse som må vaskes idag?Kengubarnet kjørt i bhg
Hunden luftet, hun la seg igjen
Jeg må vaske klær
Så si ifra at den helga reiser du og at han har hele ansvaret daHadde vært fantastisk![]()
Huff stakkars, god bedring til henne ❤God morgen alleLille jenta mi har blitt syk her
Er den ødelagt?Arg må levere bilen til gubben på verksted:-(.
3-4 maskinee tror jegMasse som må vaskes idag?