Var det samme med bilene vi har. Falt for de med en gangTakk
Første gang jeg egentlug har vært bestemt på bil jeg ville ha etter å sett den på nett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det samme med bilene vi har. Falt for de med en gangTakk
Første gang jeg egentlug har vært bestemt på bil jeg ville ha etter å sett den på nett
He he rart det derVar det samme med bilene vi har. Falt for de med en gang![]()
Da er de bare den retteHe he rart det der![]()
Det er de daDa er de bare den rette![]()
Da får du slå i bordet og si at NÅ MÅ han vise til handling før du blir utslitt!Har snakket om det mange ganger. Da sier han at han skal bli flinkere å hjelpe, flinkere til det og det
Bilde er servertJa, bilde må til
Så dårlig gjort av hamHan har dårlig samvittighet over jobb. At gutta må jobbe hardt imorgen om han ikke kommer og hjelper.
Det han ikke har dårlig samvittighet er å ødelegge min etterlengtede fridag..
Ikke helt fornøyd med fargenBle de fine?
Hjelper lite nå da. Utslitt er jeg uansett. Har ikke hatt noen ferie i år heller. Fordi vi ikke har hatt råd :/ kjenner jeg trenger meg en ferieDa får du slå i bordet og si at NÅ MÅ han vise til handling før du blir utslitt!
Mulig å kanskje ta en helgetur eller lignende da?Hjelper lite nå da. Utslitt er jeg uansett. Har ikke hatt noen ferie i år heller. Fordi vi ikke har hatt råd :/ kjenner jeg trenger meg en ferie
Var ikke så happy med han igår for å si det sånnSå dårlig gjort av ham![]()
Alene tenker du?Mulig å kanskje ta en helgetur eller lignende da?
Ah så kjedeligIkke helt fornøyd med fargenble litt for lyse...
Hent han til lunch da kanskje så får han litt kort dag bareGod morgen. Her våknet vi selvsagt tidlig idag også
. Usikker på om jeg skal levere storebror i bhg etter hvordan det gikk igår. Han er enda forkjølt men feber fri. Igår fikk de han ikke til å sove og han gråt en del og det var ikke noe gøy. Men om det var fordi han savnet oss foreldre, fordi han var trøtt eller pga mye inntrykk og forkjølt i tillegg eller om det er en kombinasjon av alt vet jeg ikke. Virker som han vil leke osv men tett i nese og litt småsurklete. Ser for meg en ny dag hvor han blir sliten før lunch og ikke vil sove slik jeg får hjem en gutt som er så trøtt og sliten stakkar
Kos deg med hund idagGod morgen
Jeg dr trøtt..
Snart kjøre kb på skoln så hjem å lufte hund
Håper han har sovet godt i natt stakkarsStakkar storebror. De hadde ikke klart å få han til å sove i bhg idag (noe som ikke kom som en overraskelse da han kan være vanskelig å få til å sove). Så fikk en tlf om at han var lei seg, gråt osv. Dro og hentet han og fikk en overtrøtt gutt hjem som ikke fikk luren sin idag og med flere dårlige netter nå så er han selvsagt kjempetrøtt. I tillegg til forkjølt:-/. Sovnet nå før kl 18 totalt utslitt. Håper han får en god natts søvn
![]()