Skravletråd August 2016

Vi bestemte oss såklart for å flytte ho på eget rom på mandag, ho har ikke sovet der enda for å si det sånn. Hvor kjøpte dere den salva til å smøre på?
ee03f57bd058a112a5219cf580315869

Kjøpes på apotek :)

Det var da kjipt av han.
Kunne da spurt deg
Jepp.. og sjefen burde respektere han har ferie og.

Han er en viktig ansatt på linja men de har da klart seg uten han i 4 år også da to uker burde gå greit.

Så får bare være sur jeg da. Han ser ikke ut til å bry seg at jeg skulle ha den ene fridagen..

Han trenger nok å markere seg litt:)
Håper det går fint i barnehagen!
Gikk strålende med storebror. Hadde knapt tid til oss foreldre. Lillebror derimot hylte idet vi parkerte utenfor bhg og, fikk ammet litt hvor han var rolig og nå hyler han igjen i bilen. Hadde det ikke vært for at jeg må rekke kiropraktor 10.30 så hadde jeg stoppet men da kommer jeg for sent til timen siden lillebror ikke kommer til å være rolig når vi setter han tilbake i bilstolen.

Da blir det handlerunde idag da. Alltid like spennende å se hbor lenge minsta greier å være tålmodig i vogna :P

Drittbekken som har slått seg totalt vrang idag :(

Da blir det handlerunde idag da. Alltid like spennende å se hbor lenge minsta greier å være tålmodig i vogna :P
Hoho her handler vi ofte alene for hun er så utålmodig at det bare ikke går :p

Ja har mange ganger bare måttet gi opp for å si det sånn.. men idag MÅ jeg.. Npr var det du fødte forresten? For du har fått nå nettopp ikke sant?
Åneida mi er snart 1 år og 2 mnd. Fikk i juli i fjor. Men hu har aldri tålt vogna over tid :p

Ha en fin onsdag alle:) Rolig dag på meg og frøkna her. Har bakt og skal bake litt mer. Besøk ettermiddag :)

Back
Topp