Kanskje dere kan bytte kontaktperson?Nåja.like sur og grinete idag igjen
bhg er tøff når man ho av en eller anna grunn bare ikke liker kontaktpersonen sin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje dere kan bytte kontaktperson?Nåja.like sur og grinete idag igjen
bhg er tøff når man ho av en eller anna grunn bare ikke liker kontaktpersonen sin
Hva lærer du nå?Slitsom dagmye nytt å lære seg
Hadde han det?Har en mistanke om at gubben også har sovnet da han la storebror. Vært stille der i fra litt for lenge nå
Håper hun sover nåEn time siden H gikk opp med jenta.. enda er hun ikke sovnet.. tacoen er straks klar. Manger bare å frese opp kjøttet igjen og ha i krydder
Magen rumler desperat
Og hun er langt fra å sovne![]()
Hehe, det er fort gjortHar en mistanke om at gubben også har sovnet da han la storebror. Vært stille der i fra litt for lenge nå
Min er i seng men sover ikkeHjemme alene med tre unger i kveld
En i seng så langt. Jeg må stå opp og få de andre to i seng nå.
Uff daFøler meg gammel, stor og stiv når jeg må gi opp å dusje med dusje fordi jeg ikke greier å komme opp fra huk i dusjen uten å falle![]()
Så nå sitter jeg heller utenfor på en liten krakk. Snuppa liker all ekstra plassen hun fikk da![]()
Hqr dere kost dere?Hei og hopp! Vært litt fraværende i helga fordi vi var på kjærestetur til London. Hva har dere gjort i helga ?
Absolutt jaDet beste er når de små er friske![]()
Æsj det er kjiptDritt! Feilmelding på oppvaskmaskin !!
Vanskelig å roe seg på kvelden?En time siden H gikk opp med jenta.. enda er hun ikke sovnet.. tacoen er straks klar. Manger bare å frese opp kjøttet igjen og ha i krydder
Magen rumler desperat
Og hun er langt fra å sovne![]()
Gubben vil det. Så han skal snakke med de imorgenKanskje dere kan bytte kontaktperson?![]()
Det er fantastiskNå spør du godt. Lurer på om det er 7 ganger. Juleshopping i London awww<3
Håper alle sover søtt nåHjemme alene med tre unger i kveld
En i seng så langt. Jeg må stå opp og få de andre to i seng nå.
Ja skikkelig håpløse. Hun første jeg pratet med var skikkelig hyggelig men hun på nav familie var skikkelig negativ og virket som hun kunne avslått alt på stående fot over tlf hadde hun fått lovSnakk om å være vanskelig nav altså
Overtar ansvaret for ferskvarer og frys på jobbenHva lærer du nå?![]()
Overtar ansvaret for ferskvarer og frys på jobbenHva lærer du nå?![]()
Eller opptatt kanskjrEr folk opptatt eller lei?![]()
Hun gjør heldigvis detHåper hun sover nå
God kveldGod kveldHelgen vært bra for alle? Vi fikk endelig vært på barseltreff, og det var utrolig koselig! Og nå har jeg en undulat som tasser rundt på gulvet, en liten en som er utslitt, og en syk mann
Jaja.