Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har multitasket! Spillt the sims 4 og sett på gilmore girls. Så kom mannen inn døra for litt sidenStille her i kveld
Håper bursdagen ble suksessGod morgen!
Det et lørdag.
Bursdagen er over.
Svigermor skal reise hjem.
Vi må skaffe den femte tannkosten til familiens glass på badehylla, lillesøster fikk sin første tann i går.
God kveld KenguGod morgen alle sammen
God kveldGod morgen.
Sitter og planlegger shopping
Håper dere har koset dere aleneSå satt man hjemme alene med barn, mannen har stukket på pokemon jakt etterfulgt av kino![]()
Kjenner at jeg snart skal ta meg en kino tur.
Driver å lager matStille her i kveld
Ja det var kjempe kosHåper dere har koset dere alene![]()
Hurra for bronse!He he nei nei men i dag gjorde de det
Au daHjemme fra oslotur
Jeg har et bkken som har slått seg fullstendig vrangt
Takk for detTakk det samme
Heldigvis ikkeJobber du mye sent nå?
3 par sko til barna og regntøy til eldsteGod kveld
Hva har du shoppet?
Jepp, til og med fri på mandagDet gjør vi!fri du og?
Ja det er jo strålende!!Vi ogutfordringen kommer nok til å være søvn. Men jeg tenker at sålenge hun er trøtt nok, sovner hun.
Når de til og med fikk mata henne (og hun spiste tydeligvis veldig bra. Og supermye frukt) og skifte bleie - så er det håp![]()
Godt du har mannen som kan hjelpe tilÅ prøve få storebror til å sove i egen seng mens lillebror styrer, kaver og er umulig med puppen er ikke lett:-/. Og jeg gubben som skulle kose med oss med biff etter sovetid for barna. Jeg har egentlig mistet matlysten. Storebror har ikke sovnet ennå, må amme lillebror etterpå og har en stue som en bombet og må ryddes i kveld:-/
Oops!Har noen nydelige italienske malere som skal male huset mitt her i dag... også skjer dette... lo meg nesten ihjel... maling overalt etter at han ene mistet malinsspannet ned fra stigen...![]()
![]()
Håper også detDagtid er bedre, helt enig
Håper det dukker opp noe interessant når permisjonen nærmer seg slutten![]()
Her ser vi filmJeg har multitasket! Spillt the sims 4 og sett på gilmore girls. Så kom mannen inn døra for litt siden![]()