2 stk sovende barn, moren min er innom og jeg fikk tatt en dusj uten å tenke på om noen av ungene våkner mens jeg er i dusjen uten at jeg hører dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt med en dusj2 stk sovende barn, moren min er innom og jeg fikk tatt en dusj uten å tenke på om noen av ungene våkner mens jeg er i dusjen uten at jeg hører dem![]()
Så godt med en dusj2 stk sovende barn, moren min er innom og jeg fikk tatt en dusj uten å tenke på om noen av ungene våkner mens jeg er i dusjen uten at jeg hører dem![]()
Det er hvertfall boringDa får du legge deg litt på sofaen![]()
Ser dårlug utKrysser fingre for at du finner noe snart![]()
Ja kjente jeg trengte detSå godt med en dusj![]()
Takk.Gratulerer til både deg og eldstemann![]()
Ikke mye hjelp i svigermor altsåPynte kaka skal jeg definitivt gjøre selv.
Jeg har bestilt kakebilde som er spiselig med en ninjago-fyr på etter bestilling fra guttungen og laget brun mmf (med kaffi istedet for vann og litt kakao i tillegg til melis) og skal kjevle og pynten
Holder på å lage sjokoladekrem til fyll, men den tar tid den også, smeltet sjokolade og kaffi pg smør og fløte står i kjøleskapet for å bli helt kaldt, så tilsettes melis og så stå i kjøleskap igjen til det blir til en krem (men ikke over natten. Da blir den hard, så jeg må fylle den i dag.)
Hvordan gikk det?Note to self.
Når man må steke kaka ettet middagen i stedet for før lunsj slik planen var, vurder å revurdere bruk av veldig god sjokoladekrem som tar et par timer å lage til. (mye tid i kjøleskapet) og som absolutt ikke må stå for lenge i nevnte kjøleskap heller.
Det kan nemlig fort komme i konflikt med legging av barn....
Håper på bedre dager for deg snartWoah. Sommeren er tilbake! :-D Og jeg spyyyyyr av lege, sykehus, helsestasjon, fysio og sykdom! Har brukt 6 måneder av permisjonen nå, og det har ikke vært 1 uke uten helseinstitusjoner... Føles som det ingen ende tar. Men nå er vi henvist til barnelege i forhold til å sjekke lille for astma. Lungene så fine ut, takk og lov. Nå får vi og en familiekontakt ser det ut til, ser frem til avlastning. Men er sykt sårt å ikke nyte permisjonen skikkelig med lillemor heller.... I går tok vi vaksiner igjen så nå har jeg ei med 39 i feber som ikke spiser. I dag føler jeg lov til å klage litt:-D Har alle det bra ellers? Planer for dagen?
Håper du har kommet i mål med alt du skulle gjøreI dag skal jeg bake.
Vel. Jeg får koke gele i alle fall.
Kaka må vente. Ovnen er opptatt den neste timen eller så.
Jeg koker gele og så går jeg en lang tur med lillesøster og så satser jeg på å få bake når jeg kommer tilbake. Da må vel kjøkkenet mitt være ledig.
Jeg skal etter min store plan vaske huset i dag også.
Det ser ut til å bli en del jobb i morgen også, ja....
Fin vakt?Snart jobb..
Åpen barnehage er stasDet hadde jeg. Var på shopping i byen i går og i besøk. I dag har jeg og frøkna vært i åpen barnehage. Bra hos dere ?
Kaka tror jeg blir god.Ikke mye hjelp i svigermor altså
Men kaka høres god ut da.
Huset er et stykke fra mål, og lenger unna enn jeg hadde trodd for jeg hadde aldri trodd jeg skulle bake kaken etter middag! og lillesøster har vi rotet med søvnen til, de andre går tur med henne. Men bare kortere også våkner hun da etter en halvtime i stede for en drøy time for hun sover ikke lenge etter at vogna stopper. Så hun var krevende fra tre til vi gikk på badet halv sju.Håper du har kommet i mål med alt du skulle gjøre![]()
Gikk helt fint.Hvordan gikk det?