Bare hun kan snart bli trygg på henneDet er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hun kan snart bli trygg på henneDet er bra
Det blir hun etterhvertBare hun kan snart bli trygg på henne
Åh? Hvor lenge var dere i dag?Ikke særlig bra![]()
huff stakkar . Sender deg en god klemNoe så enormt. Klarer knapt tenke. Men må holde ut vakta. Mye å gjøre idag
Er han syk?Kjedelig med ferietur i vasken , men men. Vi er glade tross alt at mannen går operasjon nå. Neste uke skulle vi vært i varmen gitt og på cruise
Flott å spare pengerShoppet øitt på toys r us i går
Sparte 1600 kr, hurra for det
Haha, morsomtNår datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløshvor skal man begynne å lete liksom.
Ny sykemelding?God dagblir visst ikke jobb på meg før i 2018 ser det ut til
Så spennende daDa er det første gang vi forlater bhg:-/. Storebror storkoste seg og skulle inn og spise etter å ha kost seg ute.
Helt greit detFlott å spare penger![]()
Jada han hadde visst detHåper han har kost seg hele tiden dere har hvert borte![]()
Hehe har du for lite å finne på?1 dag som arbeidsledig og jeg går på veggene
Mannen håper jeg får ny jobb snart tror jeg
Huff, håper det blir bedre fremover da! Kjedelig å bruke såpass mye tid på sykdomWoah. Sommeren er tilbake! :-D Og jeg spyyyyyr av lege, sykehus, helsestasjon, fysio og sykdom! Har brukt 6 måneder av permisjonen nå, og det har ikke vært 1 uke uten helseinstitusjoner... Føles som det ingen ende tar. Men nå er vi henvist til barnelege i forhold til å sjekke lille for astma. Lungene så fine ut, takk og lov. Nå får vi og en familiekontakt ser det ut til, ser frem til avlastning. Men er sykt sårt å ikke nyte permisjonen skikkelig med lillemor heller.... I går tok vi vaksiner igjen så nå har jeg ei med 39 i feber som ikke spiser. I dag føler jeg lov til å klage litt:-D Har alle det bra ellers? Planer for dagen?
Lagde svigermor middag idag da eller?I dag skal jeg bake.
Vel. Jeg får koke gele i alle fall.
Kaka må vente. Ovnen er opptatt den neste timen eller så.
Jeg koker gele og så går jeg en lang tur med lillesøster og så satser jeg på å få bake når jeg kommer tilbake. Da må vel kjøkkenet mitt være ledig.
Jeg skal etter min store plan vaske huset i dag også.
Det ser ut til å bli en del jobb i morgen også, ja....
Ja på mange måter.Ja, det er kanskje det enkleste![]()
Svigermor hentet etter avtale med mellomste henne i bhg mens jeg laget middagLagde svigermor middag idag da eller?
Og har du blitt ferdig?
Gjerne typisk at det blir sånn, men svigermor kan godt vaske syns jeg selvom det ikke er det som tar tid og eventuelt pynte kakeSvigermor hentet etter avtale med mellomste henne i bhg mens jeg laget middag
Da var endelig kjøkkenet/komfyren ledig. Kaka mi er snart ferdig i ovnen nå.... Alrså sånn ganske mange timer senere enn jeg hadde tenkt
Jeg har begynt å vaske gulv, men det er en del igjen. Stua må ryddes og kjellergangene likeså. Og badet. Ganske lite av dette kan jeg kommandere svigermor til, for det har seg slik at hun vet jo ikke hvor hun skal gjøre av ting (kast det som kastes kan. Resten, gjem det bort. Det som ikke kan gjemmes andre steder havner i senga vår mens selskapet pågår.)
Hun kan vaske da, men det er ikke den jobben som tar tid. Vel, vi tar deler av det i morgen. Muffinsene mine. Og ikke utenkelig pynte kaka. Og den delen av husvasken i ikke rekker i kveld, og plukke rips til selskapet (rips til saft er utsatt)
Yngste er trøtt og krevende. Hun skal på badet om en halvtime og så legge seg og så får jeg fortsette etterpå.