Definitivt.Travel uke for deg skjønner jeg
Litt mye planer på en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt.Travel uke for deg skjønner jeg
Bursdag blir det, men med antatt rundt 20-25 gjester så må jeg bake. Og rydde.Jaja bursdag blir det uansett og er det finvær må man ta utnytte av det![]()
Vi skriver navn hvertfallJa tenkte det jeg å, men musemor nevnte bursdags...party, hatte...party osv altså type party. Men vil jo ha navn![]()
God ettermiddag
Så spennende med barnehagestart!
Hhe mannen har bare vært med på 3 da..Det er dere vel alle sammen håper jeg![]()
Par minutter etter flaska slapp. Men det har hun gjort de siste kveldene. For hun er så trøtt etter vi kutta ned til en lur. Men mye våken på kveld og natt likevelJa da har dere jo litt tid daSovnet hun fort i kveld da?
Du kommer vel i målDefinitivt.
Litt mye planer på en gang.
Med noe av det såDu kommer vel i mål
Ta deg en tur på stranda om det er vær til det i morraBursdag blir det, men med antatt rundt 20-25 gjester så må jeg bake. Og rydde.
Og den ripsen bør plukkes før den blir dårlig.
Men jeg har lyst på stranda
Men jeg har en baby også.
Hehe. Hos oss vil de ha merka alt. Skjønner det med 32 barn på avd og 88 på huset![]()
Det er du vel aldri
Kjedelig å rydde:-/.Dusjen blir muligens ikke i kveld, hun våknet igjen, og deretter måtte jeg legge de andre så først nå får jeg begynt på kjøkkenet. Som ikke ser ut.
VeldigKjedelig å rydde:-/.
Må ha ferie den ogsåTja jeg har hvert fraværende de siste ukene, men skylder på at jeg bare er sliten og hjernen har tatt ferie Haha![]()
Og ei allerede som heta det samme som mi. Så glad jeg merka lapper og sånt med de fornavn mellomnavn og etternavnDe var 14 barn på småbarn der hu gikk, så med 32 på avdelingen skjønner jeg det godt![]()
Skal se den jeg ogTrøtt men vil egentøig se håndballkamp
Kommer du og plukker disse da?Ta deg en tur på stranda om det er vær til det i morra![]()
Hmmm noen andre som kan hjelpe til da?Bursdag blir det, men med antatt rundt 20-25 gjester så må jeg bake. Og rydde.
Og den ripsen bør plukkes før den blir dårlig.
Men jeg har lyst på stranda
Men jeg har en baby også.