Hadde vi bare merket det på noe annet enn at vi kjøper mer kjøttMye penger spart
Flink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vi bare merket det på noe annet enn at vi kjøper mer kjøttMye penger spart
Flink
Så det var derfor du helt brått og plutselig forsvant i går kveldÆsj da!da snudde jeg ved Drammen
![]()
Syns det var overraskende lett denne gangenGratulerer så mye, det der er ikke lett.
Flinke dere har vært
Du har en rar overmenneskelig tro på at jeg klarer alt bare jeg bestemmer meg for det, duEr overhode ikke overrasket![]()
God morgen til deg også! Klar for dagen?God morgen alle sammen
Forstår det veldig godt. Her dempet han suget med snus... Ikke mye han røyker da, kanskje 20 pk i uka, men jeg ville jo heller at han skulle kuttet fullstendig! Nikotinplaster og tyggis har han prøvd, uten hell.Det er veldig lett å slutte med de riktige verktøyene.
For meg var det nikotin plaster, for mannen var det nikotin tyggegummi![]()
Man kan få god hjelp på apoteket for å finne det som kan passe en og slutte![]()
Nå brukte vi nikotin preparater i ca en mnd begge to, mens mange bruker det lengre. Det er ihvertfall veldig herlig å bli kvitt den avhengigheten![]()
Det gjør det helt sikkertJa er det også. Satser på at det bedrer seg etterhvert![]()
Fins fortsatt en del andre ting som kan prøvesForstår det veldig godt. Her dempet han suget med snus... Ikke mye han røyker da, kanskje 20 pk i uka, men jeg ville jo heller at han skulle kuttet fullstendig! Nikotinplaster og tyggis har han prøvd, uten hell.
Ikke gratis akkuratHehe ja Dyrt ble det også
Var det trangt om plassen?Ikea i disse studenttider var ikke stas
Men de er veldig søte og "bamsete"De er okIkke mine type hunder, men de er hyggelige nok (etter endel trening med meg) men først og fremst jakthunder. Veldig annerledes i være måte enn mine egne hunder rett og slett.
Håper mannen ble fornøyd med gårsdagens shoppingLang dag og ikke i nærheten ferdig, blæ. Samboer hadde tatt feil av skytterdager på banen så det var imorgen. Han kom hjem, vi dro på jakt og fiskedager og brukte ALTFOR mye penger. På bare ting til han, haha! Vel, kjøpte regnvotter og regnlue til ungene da, også fikk de hver sin kniv med navnet deres påUtenom det så ble det masse masse på samboer, men på samme tid så er det to ganger i året han "shopper" og det er denne dagen og på villmarkmessen, så jeg lot det passere. (Og pakker inn alt som bursdagsgave til imorgen
) Jeg handlet faktisk ikke en eneste ting til meg selv. Får ta igjen på floyd butikken på mandag, for de har noen bluser jeg har lyst på
![]()
Nå har jeg lagd ene rullekaken, som snart skal ut av ovnen så da skal jeg begynne å lage jordbærsyltetøy med litt gelatin i så den holder seg litt bedre inni rullekaken. Rullekake nr to skal ha sjokoladekrem, som JEG liker![]()
![]()
Det tviler jeg ikke på.Ikke gratis akkurat
Ganske dyrt på tivoli med 4 barn også![]()
Jeg betalte de fire forskjellige stoffene for prisen av et sengesett som jeg pleier å kjøpe til datteren min, så ja det blir billigereHmmm kanskje det skal prøves.
Billigere med stoff enn sengetøy til 65x80 og 80x100 dyne antar jeg![]()
God morgen Kengu! Hvordan gikk barnebursdagen til kb?God morgen alle sammen
Har symaskin, men kan jo spørre min stemor om hjelpJeg betalte de fire forskjellige stoffene for prisen av et sengesett som jeg pleier å kjøpe til datteren min, så ja det blir billigereMan må jo bare prøve seg frem
![]()
Sengesett til eldste var noe av det første jeg også sydde. Sydde til mellomste også. Burde jo sydd til yngste også så hun hadde når hun ble stor. Men nå har vi så mange at det har ikke blitt prioritert....JeppOg det var ikke vanskelig
Målte bare etter et vanlig sengesett og klipte, sydde på vranga og vips et nytt sengesett
![]()
Så som så, men jeg er ikke så trøtt så det går greitHåper natta gikk bra
Kos dere idagHvilke planer har dere for dagen i dag, da?
Akkurat nå er jeg film med de to yngste mens mannen og eldsten sover.
Når U har formiddagsluren sin går jeg opp i skogen med hunden.
Skal også pakke sammen det lille U skal ha med seg med til den nye barnehagen