JaAu daså kjipt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaAu daså kjipt!
Er veldig deiligHehe, ler av deg
Må være deilig å finne klær i andre avdelinger!
Håper du blir bedre snartJasofa resten av kvelden!
De er helt herlige.De var kjempe søte![]()
Ja, det synes jeg du burdeEr veldig deilig
Kanskje jeg skal høre på deg og slutte å bruke denne hvalross allegorien..
Som fremdeles er fryktelig mye for min høydeJa, det synes jeg du burde
Du er faktisk UNDER 90 kg!!!![]()
Mye selskap i de pelsdotteneDe er helt herlige.
Er oppvokst med hund og syns det er så deilig å ha en en gang i blant
Hvor høy (eller lav) er du igjen?Som fremdeles er fryktelig mye for min høyde![]()
Hva skal du lage idag?Lurer på om jeg skal begynne med middagen som egentlig skal være på borden om 40 minutter
Stor fremgang på en uke. Mandag tok hun fatt på gåvogna og idag 4 skrittOi, så moro!!![]()
Har så lyst på en rottweiler, det er så flotte og har så godt lyne.Mye selskap i de pelsdottene
Har hatt 3 hunder selv...tibetansk spaniel, schæfer og rottweiler![]()
Jeg er 1,68 mHvor høy (eller lav) er du igjen?![]()
Langtid stekt entrecote med pommes friets (som ikke jeg skal spise så mye av), bearnaise, stekt sopp og paprikaHva skal du lage idag?![]()
Ting skjer fort i denne alderenStor fremgang på en uke. Mandag tok hun fatt på gåvogna og idag 4 skrittdet går litt for fort syns jeg
![]()
Rottweiler er min absolutte favorittHar så lyst på en rottweiler, det er så flotte og har så godt lyne.
Nesten litt som en tøff labrador.
De krever litt arbeid og aktivitet, men med de lange turene jeg går nå vil nok ikke det ha vært noe problem
Du er bare 4 cm lavere enn megJeg er 1,68 m
Nam, det hørtes godt utLangtid stekt entrecote med pommes friets (som ikke jeg skal spise så mye av), bearnaise, stekt sopp og paprika
Og det kommer det helt sikkert også til å bliNam, det hørtes godt ut![]()
Litt annen kategori enn pizzaen vår. Fra frysedisken.Langtid stekt entrecote med pommes friets (som ikke jeg skal spise så mye av), bearnaise, stekt sopp og paprika