Kos dere i kveldHåper alle har en fin helg. Her har vi hilst på dyrene på gården i dag og tok med oss lunsjen ut. Om ikke lenge er det taco og film. Kose dere!
Her jobbes det med å legge barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere i kveldHåper alle har en fin helg. Her har vi hilst på dyrene på gården i dag og tok med oss lunsjen ut. Om ikke lenge er det taco og film. Kose dere!
Til junior?En bobble shorts
Velkommen hjemHjemme om en time
Hurra
Ååh. Trodde vår og var det. Men den er åpent året rundtHehe
Vår barnehage har stengt fram til 16...
Håper han får sove godt da så du får slappet av littEgentlig ganske slitsom.
Tror lille U er ved å få en tann til.
Han har hvertfall vært grinete i hele dag..
Det er kjipt! Håper han sovner snartHar kjøpt inn reker til middag for meg og gubben idag som vi skulle ha når storebror hadde lagt seg. Men høres ikke ut som han har tenkt å sovne i kveld for det er bare hyling fra soverommet. Skal ihvertfall ikke sove idag:-/
Ikke så utrolig mye egentlig.Er sikkert mye der altså men med dårlig tid så ble det lite titting egentlig
Det blir nok godtHjemme om en time
Hurra
Hatt noen innom mens dere var borte?Var veldig godt
Var jo spent på hvordan stua så ut også
Det er typisk!Har kjøpt inn reker til middag for meg og gubben idag som vi skulle ha når storebror hadde lagt seg. Men høres ikke ut som han har tenkt å sovne i kveld for det er bare hyling fra soverommet. Skal ihvertfall ikke sove idag:-/
Har vært over grensa 2 ganger de siste ukeneHar du hvert i område her?![]()
Takk for detVelkommen hjem![]()
Sjokoladefabrikken er gull.Ikke så utrolig mye egentlig.
Stor h&m som er god oversikt på da.
MEN i gågata lå ihvertfall sjokoladefabrikken ❤ verdens beste sjokolade!
Tror jeg må hinte til min søster som bor på Biri at jeg vil ha barselgave, julegave og/eller bursdagsgave derifra!
http://www.gjoviksjokoladefabrikk.no/
Nei mannen har maltHatt noen innom mens dere var borte?
Det er gull verdtJepp, tok en liten pust i bakken![]()
Åh hva har dere gjort på? Spennende å se da. Ble det fint?Høres ut som en fin dag
Vi er snart hjemme etter 3 uker på farten
Spent på hvordan stua ser ut (mannen malte den etter jeg dro på ferie )
Tømme bil og ryddeGod kveld i stuennå skal jeg kose meg OL og maiskolber. Mannen er på spillkveld og vesla sover.
Hva skjer hos deg i kveld ?
God kveldGod kveld jenter.
Hatt en fin dag?
Den ligger der ennå mener jegIkke så utrolig mye egentlig.
Stor h&m som er god oversikt på da.
MEN i gågata lå ihvertfall sjokoladefabrikken ❤ verdens beste sjokolade!
Tror jeg må hinte til min søster som bor på Biri at jeg vil ha barselgave, julegave og/eller bursdagsgave derifra!
http://www.gjoviksjokoladefabrikk.no/