Blir nok bedre etterhvertHihi. Å sitte i tripptrappstolen er fiasko. Så da blir det spising der man er![]()
Ja hun er nydelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok bedre etterhvertHihi. Å sitte i tripptrappstolen er fiasko. Så da blir det spising der man er![]()
Ja hun er nydelig![]()
Satser på at dere finner den perfekte bilen når dere kommer hjemNei må ta en runde når vi kommer fra ferie men til nå heller det mot Volvo v 50 eller mitsubishi asx
Jaja strider bare mot alt jeg vet om insulin og dens virkningHør på lege og jordmora du![]()
Fornøyd asx?Likt oss nesten da.
Vi har 2011 Mitsubishi asx og 2013 volvo v60 stasjonsvogn![]()
Det gjør vi nokSatser på at dere finner den perfekte bilen når dere kommer hjem![]()
Er vel fort gjort av og tilFlink du erJeg aner ikke hvordan jeg klarte det, men plutselig sa det knekk
![]()
Har lurt på det samma flere ganger når jeg ser gravideBlir så nysgjerrig.. Gått forbi to stk som også er gravide og lurer så på om de også er her inneHun ene kunne vært like langt som meg
![]()
Spreka duHjemme fra løpetur..
Halveis dau tror jeg
Ja hvorfor ikke. Men nei, tror nok jeg har nok med baby og studier utover høsten.Kanskje du skal starte hunde barnehage![]()
Hvilken prisklasse tenker dere?Jippi innvilget billån
Gleder meg til ny bil
Kanskje får litt svarDet skjønner jeg
Jeg håper detBlir nok bedre etterhvert![]()
Veldig! Minus med at bagasjerommet ikke er stort, en veldig romslig generelt i sitteplassene. Men forventer ikke stort bagasjerom av en suv/offroad bil.Fornøyd asx?
Aah. Så kroppen har ikke "bra" av å være i ro?Jaja strider bare mot alt jeg vet om insulin og dens virkning![]()
Med ungen?Rutiner altså.. Syns det er vanskelig.
Ikke I det hele tattSpreka du![]()
Æsj vi trenger stort bagasjerom.Veldig! Minus med at bagasjerommet ikke er stort, en veldig romslig generelt i sitteplassene. Men forventer ikke stort bagasjerom av en suv/offroad bil.
Er så fornøyd at når jeg skulle ha egen bil nå, vurderte jeg å kjøpe en litt nyere asx og ha 2men fant ut det var kjekt at ene bilen var stasjonsvogn siden vi har småbarn og ønsker en til om ikke lenge
![]()
Så fint, hva blir det i dag?Snart middag, gleder meg