TakkSkjønner, det var leit å høre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSkjønner, det var leit å høre![]()
Takk. Vi kan sjekke det ut. Har du eksempler på kriterier?Jeg er solomamma, så det er ikke helt det samme emosjonelt, men i praksis. Synes prosessen var veldig ryddig. Anbefaler å dra til Danmark eller utland slik at dere kan velge donor selv ut ifra de kriteriene som er viktig for dere. Må bare legge til at barn av donor, vil ikke føles noe mindre som 100 % ditt/deres![]()
Det kan både være fysiske og emosjonelle. Jeg var opptatt av helse og at donor var litt lik min familie. Emosjonell profil var også medvirkende (personlighet).Takk. Vi kan sjekke det ut. Har du eksempler på kriterier?
Oki.Det kan både være fysiske og emosjonelle. Jeg var opptatt av helse og at donor var litt lik min familie. Emosjonell profil var også medvirkende (personlighet).
Tror veldig mye aktivitet foregår i de ulike månedene for innsett, f.eks nå vil jeg tippe at mye skjer i Juli 2025-trådenHer var det ikke mye livHvor skravler assistergjengen mon tro?
![]()
Skjønner! Takk for svar! Det er jo mer oversiktlig å bruke de spesifiserte trådene, men hyggelig med litt aktivitet her ogsåTror veldig mye aktivitet foregår i de ulike månedene for innsett, f.eks nå vil jeg tippe at mye skjer i Juli 2025-tråden
I tillegg bruker det å være en del aktivitet i dagbøkene, spesielt på skjult forum.
Ellers er det jo bare bra at folk blåser liv i skravlinga her inne! Det er jo en tøff prosess og de som har holdt på lenge mister kanskje litt skravlepiffen innimellom
Enig - er du langt i prosessen selv?Skjønner! Takk for svar! Det er jo mer oversiktlig å bruke de spesifiserte trådene, men hyggelig med litt aktivitet her også![]()
So far so good! Vært på annet sted tidligere og blir møtt på en helt annen måteHei, siden gruppen er skravletråd, hva synes dere om reproduksjonsklinikken ved Ullevål? Har dere gode erfaringer eller ikke?
Ikke så god erfaring. De gjorde mye feil på meg, satte meg på lang protokoll og måtte avbryte midt i behandlingen osv., hadde gått på nedregulering helt unødvendig i 6 uker. Pluss at de skrev ut feil medisiner, skrev ut til kort protokoll og registrerte kort protokoll, mens jeg hadde fått beskjed om lang. Også er det vanskelig å få tak i dem på telefon, stod i kø i to timer en gang. Men er samtidig veldig mange snille og flinke der altså, men tror de har litt mye å gjøre, virker som de går litt fort i svingene der. Hadde jeg bare hørt på legen der uten å dobbeltsjekke hadde jeg startet stimulering med alt for høy dose gonal og 41 folikler, så glad jeg ikke var helt ukritiskHei, siden gruppen er skravletråd, hva synes dere om reproduksjonsklinikken ved Ullevål? Har dere gode erfaringer eller ikke?
Takk for en svært ærlig svar. Jeg deler også samme mening som deg, at de har mye å gjøre og at det virker de går litt fort i svingene der. Generelt kjempe snille og flinke folk asså. Jeg har fått en dårlig opplevelse den andre gangen, andre ivf forsøket. Var på ultralyd kontroll og legen var ikke forberedt om min situasjon. Legen har ikke sett blodprøvene en gang før ultralyd ble gjort. Startet å snakke om egg donasjon uten å vite noe om min situasjon. Det knuste meg helt. Skal satse på den tredje forsøk nå.Ikke så god erfaring. De gjorde mye feil på meg, satte meg på lang protokoll og måtte avbryte midt i behandlingen osv., hadde gått på nedregulering helt unødvendig i 6 uker. Pluss at de skrev ut feil medisiner, skrev ut til kort protokoll og registrerte kort protokoll, mens jeg hadde fått beskjed om lang. Også er det vanskelig å få tak i dem på telefon, stod i kø i to timer en gang. Men er samtidig veldig mange snille og flinke der altså, men tror de har litt mye å gjøre, virker som de går litt fort i svingene der. Hadde jeg bare hørt på legen der uten å dobbeltsjekke hadde jeg startet stimulering med alt for høy dose gonal og 41 folikler, så glad jeg ikke var helt ukritisk
For meg tok det ca 8 ukerPrøver meg her jegEr det noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar fra oppstartssamtale på Ullevål til man kommer igang med første forsøk?

Jeg hadde oppstart samtale oktober 2024 helt på slutten av den måneden. Så fikk vi begynne vårt forsøk i starten av Februar 2025. Så for vår del ble det jo en stund og vente. Men de sa det var lang kø da vi kom inn. Men kan jo være det er mindre kø nåPrøver meg her jegEr det noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar fra oppstartssamtale på Ullevål til man kommer igang med første forsøk?

Har oppstartsamtale i slutten av oktober, krysser fingrene for at vi får komme i gang rasktJeg hadde oppstart samtale oktober 2024 helt på slutten av den måneden. Så fikk vi begynne vårt forsøk i starten av Februar 2025. Så for vår del ble det jo en stund og vente. Men de sa det var lang kø da vi kom inn. Men kan jo være det er mindre kø nå![]()

Jeg har god erfaring med mitt forsøk. Det er nok litt kortere ventetid dersom dere har "alle produkter" selvHei, siden gruppen er skravletråd, hva synes dere om reproduksjonsklinikken ved Ullevål? Har dere gode erfaringer eller ikke?
Fikk dere time raskt?Har oppstartsamtale i slutten av oktober, krysser fingrene for at vi får komme i gang raskt![]()