Spennende uker framover nå [emoji4][emoji11]Satt inn egg i dag, ett muligens på frys [emoji173]️ Sååååå spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende uker framover nå [emoji4][emoji11]Satt inn egg i dag, ett muligens på frys [emoji173]️ Sååååå spent!
Satt inn egg i dag, ett muligens på frys [emoji173]️ Sååååå spent!
Gratulerer! [emoji5]
Håper du ruger lenge og vel [emoji171]
Spennende uker framover nå [emoji4][emoji11]
Gratulerer som ruger! Masse lykke til [emoji173]Satt inn egg i dag, ett muligens på frys [emoji173]️ Sååååå spent!
Gratulerer som ruger! Masse lykke til [emoji173]
Gratulerer så myeDa har jeg testet positiv på HCG i dag, rugedag 10! HCG kun 18, men gynekolog gratulerte meg med graviditet og sa jeg var gravid! Tidlig å teste men klarte ikke vente lenger [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Da har jeg testet positiv på HCG i dag, rugedag 10! HCG kun 18, men gynekolog gratulerte meg med graviditet og sa jeg var gravid! Tidlig å teste men klarte ikke vente lenger
Så koselig [emoji4] God helg til deg også[emoji11][emoji11]Titter innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Titter innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg!
Håper formen din snart blir bedre[emoji171][emoji171][emoji11]Hadde ikke brydd meg om regnet hele tida egentlig, siden jeg bare ligger på sofan og er kvalm uansett [emoji12]
Men kjekt at våren endelig har kommet og jeg håper alle andre koser seg ute i sola [emoji6][emoji295]️
Hadde ikke brydd meg om regnet hele tida egentlig, siden jeg bare ligger på sofan og er kvalm uansett [emoji12]
Men kjekt at våren endelig har kommet og jeg håper alle andre koser seg ute i sola [emoji6][emoji295]️
Her er jeg på rugedag 6, dagene går tregt[emoji12] Men sola nytes til det fulle og hjelper på litt[emoji7]Satt ute og strikke i sola i godt over en time idag ☉☉☉☉ Herlig med vår [emoji106]Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg!
Her er jeg på rugedag 6, dagene går tregt[emoji12] Men sola nytes til det fulle og hjelper på litt[emoji7]Satt ute og strikke i sola i godt over en time idag ☉☉☉☉ Herlig med vår [emoji106]
Strikker kjoler til tvillingjentene til en venninne [emoji7] Greit å ha litt småstrikk å fokusere på nå[emoji6][emoji106]Så spennende! Kjempedeilig med vår ja, hva har du på pinnene for tiden?