Åå må bare få ut litt frustrasjon! Er så lei meg. Har "bare" vært i ivf-gamet i ca 1 år nå, men det er tyngre enn jeg så for meg. Det verste er all ventingen og alle skuffelsene... Skulle hatt innsett av fryseembryo sist uke men det overlevde ikke opptining. Det var tredje og siste fryseembryo så må igang med nytt uttak. Dessverre var det fult på klinikken i mars og i april kræsjer det etter all sannsynlighet med påske så nå blir det vel ikke uttak før i mai (!) Det er jo en EVIGHET til! Har hatt 1 forsøk: 1. icsi (neg), 1. frys (neg), 2. frys (positiv men MA i uke 6/7), 3. frys (overlevde ikke opptining). Er så redd for at dette ikke kommer til å gå. Føler livet mitt bare er satt på VENT.
Vil også si GRATULERER så masse til alle dere som er gravide + LYKKE TIL til alle som ikke er helt i mål enda! Jeg unner alle dere IVF-damer SÅ utrolig mye å få de barna dere ønsker dere. Føler så med hver og en av dere som også må gjennom dette <3
Tusen takk for lykkehilsning, og lykke til tilbake til deg Her er det sprøytestart på lørdag, spent for dette har jeg aldri gjort før