Skravletråd April

Her snør det. Jaja, tilbakefall kommer alltid, jeg er bare glad jeg ikke har satt ut gulrøttene mine!
Venter på det her også! Pleier å bli hvit en runde etter at snøen er borte[emoji28] men nå er jo ikke snøen borte enda, så kan sikkert vente en stund til....

Så deilig for deg[emoji1]
Mm. Veldig godt for meg.

Og hun konkluderte med det den forstoppede datteren min, at "kanskje en dag jeg ikke har så vondt i magen"
Jeg vet ikke når det blir....

Mm. Veldig godt for meg.

Og hun konkluderte med det den forstoppede datteren min, at "kanskje en dag jeg ikke har så vondt i magen"

Du, jeg er veldig opptatt av tungebånd for tiden, så jeg må bare spørre. Har dere sjekket ungene for stramt tungebånd? Mageproblemer og småspisthet er nemlig tegn. Man trenger god mobilitet i tungen for at spyttproduksjonen skal starte opp skikkelig, og den er igjen viktig for fordøyelsen.
Og mange småspiste barn har plutselig fått matlyst etter å ha fått klippet tungebåndet.

Hvordan i alle dager skal jeg få denne mannen til å ta en tur på byen?

Mm. Veldig godt for meg.

Uff da, stakkars lille[emoji20] blir hun ikke bedre?

Du, jeg er veldig opptatt av tungebånd for tiden, så jeg må bare spørre. Har dere sjekket ungene for stramt tungebånd? Mageproblemer og småspisthet er nemlig tegn. Man trenger god mobilitet i tungen for at spyttproduksjonen skal starte opp skikkelig, og den er igjen viktig for fordøyelsen.
Og mange småspiste barn har plutselig fått matlyst etter å ha fått klippet tungebåndet.

Nei. Det har vi aldri sett noen grunn til å sjekke.

De har ikke hatt problemer med ammingen, eller andre tegn på slikt. Må Google.

Uff da, stakkars lille[emoji20] blir hun ikke bedre?
Tja, det stoppet litt opp etter at hun glemte medisin på onsdag da jeg kom hjem. Har fortsatt som vanlig deretter og det kommer jo it noe. Men plaget er hun.

Har time på sykehuset i slutten av mai

Nei. Det har vi aldri sett noen grunn til å sjekke.

De har ikke hatt problemer med ammingen, eller andre tegn på slikt. Må Google.

Mange har stramt tungebånd uten at det er problemer med ammingen. Jeg kan finne en liste over symptomer og noen bilder på pm om du ønsker det. Sannsynligheten er vel liten, men en vet aldri hvor en støter på løsningen :)

Back
Topp