Ja, må nok det.Hehe[emoji38] da hadde jeg spurt når han var mer «tilstede»[emoji12]
Han var met fraværende enn jeg først trodde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må nok det.Hehe[emoji38] da hadde jeg spurt når han var mer «tilstede»[emoji12]
Noen som har sett bursdagsbarnet RonjaR i dag?
Vi får se, ingen av oss har landet på noe alternativ enda.Hehe, håper dere begge blir fornøyd[emoji1]
Heihei på deg .Hei, hei!![emoji8][emoji8]
God Lørdag flotte damer[emoji173] Har dere det bra?![]()
Der var du, gratulerer med dagen
God formiddag[emoji4] skjer det noe spennende da?
Jeg har sortert klær i både 68 og 98[emoji28] tiden flyr og de barna vokser. Heldigvis en stund til minste begynner med 68 men plutselig.
Hørtes godt ut!God lørdag[emoji1] har det topp, stappet i meg masse kake[emoji1]
Hva skal dere se??Mett!
Nå er det filmtid med guttene mine![]()
Har sendt sambo ut for å kjøpe mat (take away) Kjenner det blir utrolig godtHar slitt med dårlig matlyst nå i 2 uker iallefall. Å i dag våknet jeg med lyst på noe som heter tacorull som vi får kjøpt på en resturang her vi bor. Kjenner jeg blir nesten et lite barn igjen som venter på lørdagsgodteriet sitt :')
Siden mannen utfordret ungenes logiske rekkefølge på ukedagene og laget pizza på torsdag, så lager vi ikke pizza i dag igjen.
Så jeg skal lage lasagne. Jeg fryser. Jeg har lagt nede med lillemor som sov en sen dubb, men unger inn og ut av huset så ble den ikke så lang. Like greit det. For snart er det kveld
Mannen og ungene er på Amerikansk fotballkamp. Borte på fotballbana her. Han antyder at de er tilbake rundt 18. Eller, at kampen sikkert varer til ca da. Så det haster ikke å få ferdig maten. Godt det. For jeg sitter forran en ovn og fryser. Og gruer meg til å begynne.
Herlig[emoji7] det er det eneste jeg savner med å gå gravid[emoji4]Er en liten en som har danseparty i magen. Den bumper i alle retninger![]()
Alt mulig, har var i bursdagHva har du spist ?
Forhåpentligvis bare kald.Kald eller syk??[emoji30]
Håper maten smakte!
Ja spesielt godt etter å ha hatt null matlyst! Smakte himmelskTake away er helt topp![emoji1]
Vi bestilte pizza idag[emoji1]
Herlig[emoji7] det er det eneste jeg savner med å gå gravid[emoji4]
Det var det her og[emoji28] og korte armer.Må sortere klær snart selv[emoji2] mye korte bukser her[emoji28]
Å gleder meg til å få oppleve det <3Ja er godt å kjenne liv [emoji7] tyder på at alt er bra inni der![]()
Har du bursdag også sier du ikke noeKald eller syk??[emoji30]
Håper maten smakte!
Det stemmer[emoji4]Ja er godt å kjenne liv [emoji7] tyder på at alt er bra inni der![]()