Skravletråd April

God formiddag[emoji4] skjer det noe spennende da?
Jeg har sortert klær i både 68 og 98[emoji28] tiden flyr og de barna vokser. Heldigvis en stund til minste begynner med 68 men plutselig.

Må sortere klær snart selv[emoji2] mye korte bukser her[emoji28]

Har sendt sambo ut for å kjøpe mat (take away) Kjenner det blir utrolig godt :o Har slitt med dårlig matlyst nå i 2 uker iallefall. Å i dag våknet jeg med lyst på noe som heter tacorull som vi får kjøpt på en resturang her vi bor. Kjenner jeg blir nesten et lite barn igjen som venter på lørdagsgodteriet sitt :')

Take away er helt topp![emoji1]
Vi bestilte pizza idag[emoji1]

Siden mannen utfordret ungenes logiske rekkefølge på ukedagene og laget pizza på torsdag, så lager vi ikke pizza i dag igjen.

Så jeg skal lage lasagne. Jeg fryser. Jeg har lagt nede med lillemor som sov en sen dubb, men unger inn og ut av huset så ble den ikke så lang. Like greit det. For snart er det kveld

Mannen og ungene er på Amerikansk fotballkamp. Borte på fotballbana her. Han antyder at de er tilbake rundt 18. Eller, at kampen sikkert varer til ca da. Så det haster ikke å få ferdig maten. Godt det. For jeg sitter forran en ovn og fryser. Og gruer meg til å begynne.

Kald eller syk??[emoji30]
Håper maten smakte!

Back
Topp