Skravletråd April

Har sendt sambo ut for å kjøpe mat (take away) Kjenner det blir utrolig godt :eek: Har slitt med dårlig matlyst nå i 2 uker iallefall. Å i dag våknet jeg med lyst på noe som heter tacorull som vi får kjøpt på en resturang her vi bor. Kjenner jeg blir nesten et lite barn igjen som venter på lørdagsgodteriet sitt :')

Greit at han ordner det da :-)

Sant nok, men kjennes helt uaktuelt ut for meg og min familie
Blir bare meg om mine eldre søster, og hennes venninne. Hadde aldri gjort det med ungene ;)

Flere som strikker her inne? :) Har dere noe å anbefale å strikke til baby (vet ikke om det blir gutt eller jente) Må ikke være alt for vanskelig og skjønne seg på oppskrift :o

Flere som strikker her inne? :) Har dere noe å anbefale å strikke til baby (vet ikke om det blir gutt eller jente) Må ikke være alt for vanskelig og skjønne seg på oppskrift :eek:
Teppe? Jeg begynte med teppe til eldste. Litt enormt opplegg da, men greit. Strikket nøstebarnteppe. Tynt garn, tykke pinner, bare rettmasker.

Teppe? Jeg begynte med teppe til eldste. Litt enormt opplegg da, men greit. Strikket nøstebarnteppe. Tynt garn, tykke pinner, bare rettmasker.
Ja tepper er fint å strikke :) Har strikket et teppe fra klompelompe med rett og vrang strukturstrikk. Ble veldig fint :)

Ahh, litt annerledes da ja. Det kunne jeg nesten vurdert.
Men det er såå vanskelig å vurdere og avgjøre :p men blir jo helt greit å sitte i baksetet og sove og slappe av.

Siden mannen utfordret ungenes logiske rekkefølge på ukedagene og laget pizza på torsdag, så lager vi ikke pizza i dag igjen.

Så jeg skal lage lasagne. Jeg fryser. Jeg har lagt nede med lillemor som sov en sen dubb, men unger inn og ut av huset så ble den ikke så lang. Like greit det. For snart er det kveld

Mannen og ungene er på Amerikansk fotballkamp. Borte på fotballbana her. Han antyder at de er tilbake rundt 18. Eller, at kampen sikkert varer til ca da. Så det haster ikke å få ferdig maten. Godt det. For jeg sitter forran en ovn og fryser. Og gruer meg til å begynne.

Jeg burde egentlig henge på klesvask og sette på ny når jeg tenker meg om. Den er ferdig

Men det er kaldt det!!!

Her er mann og barn dratt på fotballbanen, gjesten ble hentet kl 14.
Jeg har vært ute å solet meg, men nå kom skyene

Fin fin dag, fptt hentet pakken, vært på Sandvika storsenter og shoppet litt, solet meg og nest bok

Har sendt sambo ut for å kjøpe mat (take away) Kjenner det blir utrolig godt :o Har slitt med dårlig matlyst nå i 2 uker iallefall. Å i dag våknet jeg med lyst på noe som heter tacorull som vi får kjøpt på en resturang her vi bor. Kjenner jeg blir nesten et lite barn igjen som venter på lørdagsgodteriet sitt :')
Håper det svarte til forventningene[emoji4]

Jeg burde egentlig henge på klesvask og sette på ny når jeg tenker meg om. Den er ferdig

Men det er kaldt det!!!
Begynner du å bli syk?

Jeg har Mount Everest å brette[emoji28] og burde vasket en maskin til.

Begynner du å bli syk?

Jeg har Mount Everest å brette[emoji28] og burde vasket en maskin til.
Vet ikke. Håper ikke det. Orker ikke syk.

Men fryser gjør jeg.

Lasagnen er nå i ovnen .Men klesvasken.... Den må jeg henge opp. Snart. Satte meg forran ovnen igjen jeg. Vurderer egentlig pledd og sofa. Men jeg har jo en del jeg skal gjøre.

Back
Topp