Skravletråd April

Imorgen er det BHG igjen! Tips til hvordan levere storesøster?
Lillesøster kom jo i påsken, så ser for meg at det kan bli tøft imorgen [emoji28]
Leverer sent så jeg vet at favoritt ansatte er på jobb og Ibo har sagt hun vil at alle skal levere sammen imorgen - kanskje hun vil vise frem babyen?

Håper jo leveringen går smertefritt, men er innstilt på motsatt [emoji28]

Hun er nok kjempe stolt og vil vise fram lillesøster![emoji173]️
 
Mannen googler blåskjerm-feilkoder fra inni systemet en plass for å se etter forklaringen. Men sannelig om jeg skjønner bæra....
 
Hun er nok kjempe stolt og vil vise fram lillesøster![emoji173]️

Hun er kjempe stolt - første hun sa når hun så O var: min [emoji173]️ sier ofte min søster/min baby [emoji7]
Noe sjalusi er det også da [emoji28]
 
Vi er definitivt forskjellige
Definitivt.

(jeg er kombinert sunnmøring (aka gnien), han bruker bare et par uansett, vanedyret har både docboots og vintersko men skoene er ubrukt, og jeg har tre barn som skal ha sko og klær, så de mengdene du bruker på din sønn hadde kostet meg en formue. Og på min sønn vært bortkastet. Frøkna i midten har flere par sko, mye fordi hun arver av ei tante som har ei mor som har skodilla, men hun bruker til gjengjeld også ulike sko i ulike settinger da. Varierer jakke også. Eldstemann.... Han har ulike jakker .Men bruker bare en. Den funker. Så hva skal han med andre, liksom? Synes han.)
 
Hun er kjempe stolt - første hun sa når hun så O var: min [emoji173]️ sier ofte min søster/min baby [emoji7]
Noe sjalusi er det også da [emoji28]
Søtt ❤️❤️ søskenkjærlighet er så fint. Noensjaøusi hører til :p
 
Definitivt.

(jeg er kombinert sunnmøring (aka gnien), han bruker bare et par uansett, vanedyret har både docboots og vintersko men skoene er ubrukt, og jeg har tre barn som skal ha sko og klær, så de mengdene du bruker på din sønn hadde kostet meg en formue. Og på min sønn vært bortkastet. Frøkna i midten har flere par sko, mye fordi hun arver av ei tante som har ei mor som har skodilla, men hun bruker til gjengjeld også ulike sko i ulike settinger da. Varierer jakke også. Eldstemann.... Han har ulike jakker .Men bruker bare en. Den funker. Så hva skal han med andre, liksom? Synes han.)
Er sunnmøring jeg også ;)
Min får ikke lov å gå med samme joggeskoparet heke tiden han, i tillegg trenger han eget til løpetrening osv
 
Back
Topp