Skravletråd April

Veslemor sovna i armene mine nå nettopp. Dårlig tidspunkt da legging er om en time. Men får få seg fem minutter nå og heller litt senere kveld.
 
Har du prøvd å lage varm sjokolade av den? Du som liker kakao så godt :D
Det hørtes innmari godt ut.

Hmm .jeg har da mint-essens som jeg bruker når jeg lager godteri til jul. Det burde jeg prøve i kakao. Har ellers bare prøvd vanilje.
 
Det hørtes innmari godt ut.

Hmm .jeg har da mint-essens som jeg bruker når jeg lager godteri til jul. Det burde jeg prøve i kakao. Har ellers bare prøvd vanilje.

Du bare bruker en sånn pose med rett i koppen kakao, og så har du i 4 After eight. Ferdig :D
 
Du bare bruker en sånn pose med rett i koppen kakao, og så har du i 4 After eight. Ferdig :D
Jeg bruker aldri en pose rett i koppen.

På jobb bruker jeg rett i koppen. Men to poser da. Men kanskje det holder med en om jeg har fire After eight? (vi har sånne store krus)
Hjemme lager jeg kakao. Sånn med kakaopulver og sukker og melk
 
Jeg bruker aldri en pose rett i koppen.

På jobb bruker jeg rett i koppen. Men to poser da. Men kanskje det holder med en om jeg har fire After eight? (vi har sånne store krus)
Hjemme lager jeg kakao. Sånn med kakaopulver og sukker og melk

Du tar så mange som du vil, prøv deg frem :)
Jeg prøvde med bare After eight, det ble for tynt.
 
Jentungen sover så godt i armene mine. Har ikke hjerte til å vekke
 
Ansiktet mitt er skikkelig varmt. Det slo meg ikke at jeg burde bruke solkrem da jeg pakket for å dra ut :eek:
 
Du tar så mange som du vil, prøv deg frem :)
Jeg prøvde med bare After eight, det ble for tynt.
Jeg skal jo liksom slutte med kakao nå etter påske. Det er grunnreglen min. Etter påske må jeg kutte ned og slutte.
 
Back
Topp