Skravletråd April

Jeg gadd ikke

Først ventet jeg for å se om vi skulle på fjellet. Det skulle vi ikke. Men da var jeg kommet opp

Men den er igang nå da Så det er bare å fortsette da.
Var det ikke vær til fjelltur?
 
Jeg er ikke noe klar for jobb igjen i morgen. Denne påsken har jeg brukt til å bare nyte tilværelsen og nå er den over :sorry: noen andre som kjenner på det?
 
Jeg er ikke noe klar for jobb igjen i morgen. Denne påsken har jeg brukt til å bare nyte tilværelsen og nå er den over :sorry: noen andre som kjenner på det?
Jeg er sykemeldt og mannen i perm. Men litt klar at eldste skal i bhg igjen. Selv om det er deilig å være sammen hele tiden :D
 
Stappa i meg noen vafler. Det er altfor godt :p
 
Var det ikke vær til fjelltur?
Det snødde

Nå er det sluttet å snø her, men det trakk innover. Begynte å snø der mamma og pappa er (ved foten av fjellet) før det sluttet her og mao ble det som meldingene sier, det snør i fjellet i dag også

Så da ble det hjemmedag, klesvask og sånn.

Snør visst litt enda her innimellom. Det et våt snø .yngste er lovet en tur ut for å leke i snøen for det ville hun. Men det er vått egentlig. Så blir bare en liten tur.

Snø, så ikke sykle. Men ikke nok til å ake eller noe. Bare vått og kaldt.
 
Jeg er sykemeldt og mannen i perm. Men litt klar at eldste skal i bhg igjen. Selv om det er deilig å være sammen hele tiden :D
Åå så godt å få være hjemme alle sammen litt.. tror det er derfor jeg har kost meg sånn denne påsken siden mannen også har hatt fri.
 
Jeg er ikke noe klar for jobb igjen i morgen. Denne påsken har jeg brukt til å bare nyte tilværelsen og nå er den over :sorry: noen andre som kjenner på det?
Lite klar for det ja.

Jobb for meg. Jobb for mannen. Han drar tidlig pga styremøte 8.30. Og jeg må ha to unger på skolen før 8.30 og yngste i bhg før jeg kommer meg på jobb.

Påska har vært deilig
 
Lite klar for det ja.

Jobb for meg. Jobb for mannen. Han drar tidlig pga styremøte 8.30. Og jeg må ha to unger på skolen før 8.30 og yngste i bhg før jeg kommer meg på jobb.

Påska har vært deilig
Travelt for deg da! Det går vel på et vis det også :)
 
Åå så godt å få være hjemme alle sammen litt.. tror det er derfor jeg har kost meg sånn denne påsken siden mannen også har hatt fri.
Deilig med alle fri.

Jeg og ungene har hatt fri siden palmehelga. Mannen jobbet de 2,5 dagene sist uke men har hatt fri selve påska, og ikke logget på jobb om kvelden engang. Herlig.
 
Det snødde

Nå er det sluttet å snø her, men det trakk innover. Begynte å snø der mamma og pappa er (ved foten av fjellet) før det sluttet her og mao ble det som meldingene sier, det snør i fjellet i dag også

Så da ble det hjemmedag, klesvask og sånn.

Snør visst litt enda her innimellom. Det et våt snø .yngste er lovet en tur ut for å leke i snøen for det ville hun. Men det er vått egentlig. Så blir bare en liten tur.

Snø, så ikke sykle. Men ikke nok til å ake eller noe. Bare vått og kaldt.
Så det blir innedag?:)
 
Back
Topp