Skravletråd April

Joda, ikke så ille, driver og får avklaring på været innafor, om vi skal på fjellet eller ikke.
Siste påskedag, i morgen er det jobb og skole, så litt forberedelser i den sammenheng også, vaske litt klær, pakke og ordne det som skal tilbake i skiftkurver (for jeg tok med en del derfra for å ha i påska)
 
Jeg er skikkelig luftig på innsiden i dag. Ikke godt. Fikk ikke sove i natt, så jeg er enda trøttere I dag enn i går. Mannen er I bedre form da, så han rydder litt på kjøkkenet. Sola skinner, så det kan hende at det blir en fin dag selv om humøret er dårlig sånn helt fra starten.
 
Jeg er skikkelig luftig på innsiden i dag. Ikke godt. Fikk ikke sove i natt, så jeg er enda trøttere I dag enn i går. Mannen er I bedre form da, så han rydder litt på kjøkkenet. Sola skinner, så det kan hende at det blir en fin dag selv om humøret er dårlig sånn helt fra starten.
Her snør det.

Men forma er i alle fall bra, og humøret mitt er greit, mannen begynner å kjenne at ferien tar slutt og stresset begynner å komme tilbake... Han har i det minste hatt godt av disse fridagene
 
God morgen alle sammen :)
 
Men hun kommer aldri når hun skal
Nei, reelt sett har jeg ikke sett henne her.

Men nå har etterforskningen hennes avslørt mitt virkelige navn, så kleshaugene mine får skjelve i frykt....eller sitre av spenning.

Men jeg antar det fortsatt er meg som skal brette.

I dag har jeg ikke store bunker. Men der er fordi jeg har sture mengder med klær som må vaskes...
 
Nei, reelt sett har jeg ikke sett henne her.

Men nå har etterforskningen hennes avslørt mitt virkelige navn, så kleshaugene mine får skjelve i frykt....eller sitre av spenning.

Men jeg antar det fortsatt er meg som skal brette.

I dag har jeg ikke store bunker. Men der er fordi jeg har sture mengder med klær som må vaskes...
Lenge siden hun fant ut mitt, har fortsatt ikke kommet
 
Back
Topp