Skravletråd April

Tenkt på deg også . Ahh ikkr vært inne på snap oå lenge faktisk ❤️❤️
Må få til å treffes en dag... har fortsatt fri annenhver onsdag... Men da er jeg på kurs 13-15. Men kanskje du vil komme til åsane eller noe en dag :) da rekker jeg det før kurset på BUP.
 
Må få til å treffes en dag... har fortsatt fri annenhver onsdag... Men da er jeg på kurs 13-15. Men kanskje du vil komme til åsane eller noe en dag :) da rekker jeg det før kurset på BUP.
Kommer gjerne til Åsane. Bare gøy det :)
 
Merkes at vi har tatt grep for å redusere minustiden min. Vel, ikke i dag, for jeg må gå ca kl 14, vi har foreldresamtaler på skolen, så det tar jeg meg tid til selvsagt


Men stå opp når alarmen ringer klokka seks, ikke drøye til over halv sju, og utenom i dag tar mannen levering denne uka. Og i dag dro jeg litt over halv åtte og bare ringte til eldstemann og minnet ham på å gå klokka åtte (mellomste gikk sammen med naboen når jeg dro)
Så jeg kommer tidligere på jobb, og det føles så evig lenge til lunsj og jeg er trøtt :-S

Men, greit å ikke gå sånn i minus da.

Neste uke skal jeg timeføre en dag fra ca 05 til 16 og en fra 8.30 til ... Trolig en gang mellom 20 og 21. Det gir jo en del plusstid i det minste :)
 
God morgen alle sammen
Møkkadag til nå men kan vel bare gå oppover
Våken fra 3-5.30
Helt kokende vann på hånda
Dundrende hodepine

Oida, skjønner du synes at det er en møkkadag da ja! God bedring :)
 
Trøtt som fy i dag! Overskyet her, men det er greit når vi har hatt så mange dager på rad med strålende sol :)
 
God morgen alle sammen
Møkkadag til nå men kan vel bare gå oppover
Våken fra 3-5.30
Helt kokende vann på hånda
Dundrende hodepine
Usj da

Må bare gå oppover derfra ja!
 
God morgen alle sammen
Møkkadag til nå men kan vel bare gå oppover
Våken fra 3-5.30
Helt kokende vann på hånda
Dundrende hodepine
Huffda. God bedring! Noen medisiner du kan ta ?
 
Back
Topp