Skravletråd April

Funker den greit nå?
Ikke optimalt. Logges ut fortsatt. Så tilbake i nettleser.

Også får jeg varsel fra appen. Men finner ingen måte å komme tilbake til andre deler av appen etterpå om jeg åpnet den via et varsel.
 
Ikke optimalt. Logges ut fortsatt. Så tilbake i nettleser.

Også får jeg varsel fra appen. Men finner ingen måte å komme tilbake til andre deler av appen etterpå om jeg åpnet den via et varsel.
Samme som før da... Så kanskje jeg bare holder meg til nettleser..
 
Samme som før da... Så kanskje jeg bare holder meg til nettleser..
Mm .ble samme som før desverre så da er jeg tilbake på nettleser jeg også.

Får muligens låne eller overta pc'n til mannen etthvert. Men enn så lenge fra mobil.

Han skal kanskje finne den så jeg får låne o kveld i alle fall. Måtte visst bare svare på "hva vet du om mor-datter-fusjon, og direkte føring på balansen fordi det ser så stygt ut med det store tapet i det at datter har lavere verdi enn andkaffelsesversdi av aksjene"
 
Mm .ble samme som før desverre så da er jeg tilbake på nettleser jeg også.

Får muligens låne eller overta pc'n til mannen etthvert. Men enn så lenge fra mobil.

Han skal kanskje finne den så jeg får låne o kveld i alle fall. Måtte visst bare svare på "hva vet du om mor-datter-fusjon, og direkte føring på balansen fordi det ser så stygt ut med det store tapet i det at datter har lavere verdi enn andkaffelsesversdi av aksjene"
Haha ;)
Jeg har pc, men bruker helst mobil. Enkelt og greit :p
 
Man skjønner at man er i et hus med to økonomer når slikt blir tema og "joda, slik jeg leser denne teksten kan det se ut som at revisor har sitt på det tørre og at selskapskongruens kan være aktuelt"
 
Stille her i kveld?
 
Haha ;)
Jeg har pc, men bruker helst mobil. Enkelt og greit :p
Min mobil har dårlig batterikapasitet og jeg sitter tilkoblet lader .

Og jeg har lyst å spille farmville (men der må testes igjen uten at mannen også er innlogget for sist jeg prøvde gikk det for treigt. Og jeg kan ikke tro at pc'n hans er så treig. Da vil jeg ikke arve den ;-))
 
Min mobil har dårlig batterikapasitet og jeg sitter tilkoblet lader .

Og jeg har lyst å spille farmville (men der må testes igjen uten at mannen også er innlogget for sist jeg prøvde gikk det for treigt. Og jeg kan ikke tro at pc'n hans er så treig. Da vil jeg ikke arve den ;-))
Da er det litt mer stress ja. Skjønner godt du vil ha pc :p
 
Mm, derav at jeg vil ha pc. Menmen en fane med farmville, en med bv og en med aviser eller noe sånn
Haha ;) farmville var noe jeg var hekta på før :p
 
Haha ;) farmville var noe jeg var hekta på før :p
Av og på.

Vært hekta, slutta å spille, spiller igjen, ikke helt hekta. Ble lit hekta. Slutta å spille. Spiller igjen. Sånn går nå årene...

Candy crush også, men det har jeg på mobilen. Sletter det fra tid til annen .Men det er jo koblet mot fb så et halvt år senere fortsetter jeg der jeg var
 
Av og på.

Vært hekta, slutta å spille, spiller igjen, ikke helt hekta. Ble lit hekta. Slutta å spille. Spiller igjen. Sånn går nå årene...

Candy crush også, men det har jeg på mobilen. Sletter det fra tid til annen .Men det er jo koblet mot fb så et halvt år senere fortsetter jeg der jeg var
Candy crush sluttet jeg også å spille for årevis siden. Kom ikke videre og gav opp :p men pokemon derimot, det er sånn av og på greie for meg :p
 
Candy crush sluttet jeg også å spille for årevis siden. Kom ikke videre og gav opp :p men pokemon derimot, det er sånn av og på greie for meg :p
Det er når jeg ikke kommer videre jeg sletter det....

Pokemon spilte jeg i permisjonen. I praksis ikke nå som jeg jobber. Bare bittelitt. Siste uka kjørt en bitteliten omvei .snakker ikke mer enn et halvt minutt ca, men en annen vei, og gjør noe ulovlig. Snurrer et stop jeg kjører forbi på vei til jobb .

Ikke på vei hjem for da er der sykt med trafikk og tar mye lengre tid
 
Det er når jeg ikke kommer videre jeg sletter det....

Pokemon spilte jeg i permisjonen. I praksis ikke nå som jeg jobber. Bare bittelitt. Siste uka kjørt en bitteliten omvei .snakker ikke mer enn et halvt minutt ca, men en annen vei, og gjør noe ulovlig. Snurrer et stop jeg kjører forbi på vei til jobb .

Ikke på vei hjem for da er der sykt med trafikk og tar mye lengre tid
Haha ;) kjørte nettopp en liten omvei på vei hjem fra butikken :p var rebell og snurret litt jeg og :p
 
Back
Topp