Hei og velkommenHei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og velkommenHei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag...![]()
Hei hei.
Og gratulerer med graviditeten![]()
Spennende tid det her, tiden begynte endelig å gå litt fortere enn i starten!Ikke vanlig her hbvertfall
Har egentlig bare vært i 3års-bursdag, men bare tenkte 4 var samme opplegg
Veit hvertfall at om min eldste hadde blitt invitert nå, så hadde en av oss garantert måtte blitt med.
Her var det med to foreldre da de var 4 år, ingen ved 5Her var de med når de var 4
Noen når de var 5
Og bare et par foreldre, eller egentlig en, som hang rundt da hun ble 6, mor til nabojenta som ikke går i samme bhg. Så fikk jeg skravle med naboen daEller, nei, det var ei mor til deler av tiden ja.
For eldstemann begynte vi da han ble fem og da var det vel også foreldre her fordi han ba sine kompiser som var året yngre. Siden har det vært klassen og da bare far til en som hr vært er, av hensyn til en med diagnose har det vært enklest sånn. Vi har det på skolen og ungene løper rundt og han bare "er der" ved behov liksom regulert mellom far og sønn. Funker fint.
Ser på Stepmom.. trist film.Hvilken film skal du se da?
Ha en god kveld videreMen pc var enda mer krøll for meg i kveld og nå våknet snuppa så da logger jeg av
Ja, den syns jeg å huske jeg har sett. Men den var bra da, om jeg ikke blander denSer på Stepmom.. trist film.
OOoooo, de har mye fintMultitrend![]()
Gratulerer så mye [emoji7]Hei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag... [emoji813]red
Velkommen og gratulerer så masseHei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag... [emoji813]red
Den skjønte jeg ikkeMultitrend![]()
Tipper det er hintet vi skulle få om vi klarte 4000 innleggDen skjønte jeg ikke
Det har jeg ikke fått med meg, hint på hva da?Tipper det er hintet vi skulle få om vi klarte 4000 innlegg![]()
Premie i mai topp 100Det har jeg ikke fått med meg, hint på hva da?
Oh likerMultitrend![]()
Aha...Premie i mai topp 100![]()