Skravletråd april

Da mener jeg at jeg, korrigert for et par duplikat, har 25 tråder i april

Jeg er på 15 plass og SÅ mye klarer ikke SÅ MANGE å skrave den siste timen så jeg kan trygt legge meg

I morgen er det mai.

MAI!
Hipp hurra for mai :D
Tror nok du kan sove godt og holde på plassen din :D
 
Da har jeg fått trådene mine.
Nå mangler jeg bare 39 innlegg til rundt
 
Da mener jeg at jeg, korrigert for et par duplikat, har 25 tråder i april

Jeg er på 15 plass og SÅ mye klarer ikke SÅ MANGE å skrave den siste timen så jeg kan trygt legge meg

I morgen er det mai.

MAI!
Og i mai har vi 5 åring i hus, mannen skal til låne rådgiver og det skal bli bedre vær [emoji4]
 
Da mener jeg at jeg, korrigert for et par duplikat, har 25 tråder i april

Jeg er på 15 plass og SÅ mye klarer ikke SÅ MANGE å skrave den siste timen så jeg kan trygt legge meg

I morgen er det mai.

MAI!

DET er en god følelse det og et godt ord[emoji6] MAI[emoji16]
 
Skal prente det inn i bakhodet. Dama med puppebildet er IKKE SNILL!!! Dama med puppebildet er IKKE SNILL!!! Dama med puppebildet er IKKE SNILL!!! :p
Dame med puppebilde er sprø
Dama med puppebilde er sprø
Hvem ellers vil har puppebilde som avatar og elefant på hodet.....

Sikker på at du vil huske det nå :p
 
Se her har det vært skravling ja :p Selv har jeg liggi i "koma" i nesten 2 døgn. Litt mer oppgående igjen nå. Nyter dere helgen? Er SÅ glad for at sola er tilbake.
 
Se her har det vært skravling ja [emoji14] Selv har jeg liggi i "koma" i nesten 2 døgn. Litt mer oppgående igjen nå. Nyter dere helgen? Er SÅ glad for at sola er tilbake.
Ja sola er fantastisk. Gjør så mye forskjell når den er her :D har jobba i helga, men har fri i morgen, så gleder m3g til det :D du da?
 
Ja sola er fantastisk. Gjør så mye forskjell når den er her :D har jobba i helga, men har fri i morgen, så gleder m3g til det :D du da?
Noen jobber og. Hva jobber du med? Blir deilig for deg med fri imorgen kan jeg tenke meg :) Jeg har sovet for det meste :p
 
Back
Topp