Ikke i bruk
Forumet er livet
Voldsomt også det!!! Overrasket [emoji1] [emoji1]Er vi l\ikke flinke i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voldsomt også det!!! Overrasket [emoji1] [emoji1]Er vi l\ikke flinke i kveld?
FantastiskHar vi ikke vært flinke i kveld?
Gøy med masse liv![]()
Krysser fingrene for detSatse på at ikke alle har det, så oddsen blir litt bedre[emoji4]
Vi prøver bare å lever opp til gamle takterVoldsomt også det!!! Overrasket [emoji1] [emoji1]
25 minutter igjen![]()
Ser du har laget en del tråderSå da må jeg bare finne på noe ordentlig som kan diskuteres...
Du ligger ganske høyt i utgangspunktet så tror ikke du er i fareSånn som folk skravler faller jeg vel
Mangler fremdeles 4 stykkerSer du har laget en del tråder![]()
Du ligger ganske høyt i utgangspunktet så tror ikke du er i fare
Hva ble det ?Sulten jeg også....lyst på sjokolade[emoji13]
Hvordan ligger vi an med skravlingen?
Ikke så mange detMangler fremdeles 4 stykker
Åhh flottDitt innlegg der var nr 6049 så utfordringen tok vi for lit siden![]()
Nei. Har du vunnet noe før ?Nei, skal vel aldri si aldri
Jeg aner ikke. For jeg får ikke opp hvor mange tråder jeg har starta... Og når jeg søker på hvor mange innlegg jeg har totalt denne mnd, så får jeg opp 3 innlegg mer enn jeg hadde ved forrige oppdatering. Og det kan jo absolutt ikke stemme... Tror jeg har skrevet litt mer enn 3 innlegg de siste timeneHvordan ligger du an nå?
Vi har kommet over 6.000 i denne tråden.Hvordan ligger vi an med skravlingen?
Men det er du vel snart fått gjort? [emoji4]Da trenger jeg 4 tråder og 63 innlegg (minst, det gir meg rundt tall)
Ikke her inne nei. Men har aldri vært på topp 100 nesten. Du da?Nei. Har du vunnet noe før ?