Skravletråd april

Hvordan får dere det mørkt på rommet? Har rullgardin og lystette gardiner, men kommer alikevel lys inn[emoji85] skal sies at rullgardina er litt for liten til vinduet, derfor gardiner også.
 
Skjønte jo det. Men mente jo mer som i Åhh så kjekt overnatting . Og kanskje du ville skrive hvor eller noe om det...jeg leser nemlig ikke alt i tråden. Jeg bare kommer inn der der skjer der og da. :)
Var ute og feiret bursdagen min som egentlig var den 19. i går.
Ut fra bostedet til de fleste inviterte var det mest hensiktsmessig å ha det i Oslo.
For oss koster det omtrent det samme å ta inn på hotell som taxi hjem, men mye mer koselig, så da gjør vi det :)
 
Hvordan får dere det mørkt på rommet? Har rullgardin og lystette gardiner, men kommer alikevel lys inn[emoji85] skal sies at rullgardina er litt for liten til vinduet, derfor gardiner også.
Har trepersienner og lystette tjukke svarte gardiner. På alle soverommene. Helt svart gitt [emoji7]
 
Var ute og feiret bursdagen min som egentlig var den 19. i går.
Ut fra bostedet til de fleste inviterte var det mest hensiktsmessig å ha det i Oslo.
For oss koster det omtrent det samme å ta inn på hotell som taxi hjem, men mye mer koselig, så da gjør vi det :)
Åhhh så koselig:) gratulerer på etterskudd. Fått masse fint?
 
Back
Topp