Skravletråd April

Jeg er så frustrert! Vi ble påkjørt i fjor og fikk endel skader på bilen. Var ikke å fikk fikset dette. I etterkant ble det oppdaget vannlekkasje. Vi mener dette stammer fra kollisjonen og hadde bilen inne en gang til. Nei sier de, takluka sier de. Garantifeil og blir utbedrer. Nettopp fått bilen tilbake.. Nå er det igjen vått i bilen! Mannen har funnet ut det er vått ved bakluka.. Der har jeg hele tiden sagt det er noe feil.. ( etter ulykken) den bråker knirker og føles ikke helt rett.. Så nå må vi igjen kontakte verkstedet.. Nå vil jeg bare kjøpe ny.. Vil ikke ha den mer!

Jeg er så frustrert! Vi ble påkjørt i fjor og fikk endel skader på bilen. Var ikke å fikk fikset dette. I etterkant ble det oppdaget vannlekkasje. Vi mener dette stammer fra kollisjonen og hadde bilen inne en gang til. Nei sier de, takluka sier de. Garantifeil og blir utbedrer. Nettopp fått bilen tilbake.. Nå er det igjen vått i bilen! Mannen har funnet ut det er vått ved bakluka.. Der har jeg hele tiden sagt det er noe feil.. ( etter ulykken) den bråker knirker og føles ikke helt rett.. Så nå må vi igjen kontakte verkstedet.. Nå vil jeg bare kjøpe ny.. Vil ikke ha den mer!
Åh så frustrerende! :(
Men dere tok ingenting på forsikringen da eller? Hvis det var en kraftig smell finnes jo muligheten at den er "ramsned" (det er svensk, vet ikke hva det er på norsk), men det er ganske ille og noe slikt skal de jo se på verksted.
Ellers er det jo mye som kan knirke på en bil da :) det trenger ikke å være noe alvorlig. Og om det lekker ved bakluka kan det bare være en gummi-list som trenger å byttes ut.
Skjønner din frustrasjon da, håper det løser seg snart!

Idag skal jeg forhåpentligvis få levert leilighetsnøkler! Håper bare de er fornøyd! Så jeg slipper å se den leiligheten igjen for nå er jeg lei :p

Fikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen :shifty:

Fikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen :shifty:
Så kjedelig! :( håper dere finner noe snart så dere slipper å gå rundt å være stresset pga dette!

Sto på Facebook noe om nedetid hos underleverandør som berørte ca nøyaktig alt. (kom melding kort tid etter at jeg spurte. Jeg kunne bare ventet bittelitt. )
Ja men den kom en stund etter det skjedde da. Burde kommet kjappere
Men syns de kunne skrevet noe om det igår da, for sjekket facebook sidene osv men sto jo ingenting der :o
Jeg var inn på facebook å sjekka flere ganger igår kveld, sånn i 23-23.30 tiden, men så inget om noe som var nede? :( kanskje jeg sjekket på feil sted?

:o for en ting å starte dagen med!!
Men sjekk finn, lokalaviser og ev hiv inn egen annonse. Håper virkelig det ordner seg!! Lykke til ❤️

Back
Topp