Skravletråd April

Men du må vel også tenke på permisjonspenger utfra stillingen du har når du går ut i perm?

Hvis du allerede har perm fra deler av stillingen mener jeg, så får du vel ikke permisjonspenger på 100%?
Eller sykepenger for 100% hvis du blir sykmeldt?

Dette ville jeg sjekket opp..
Får ut fra den stillingen jeg har nå, altså 62.79%. Men nå er bekkenet så ødelagt og kroppen så utrolig sliten at jeg ikke klarer stort lenger. Så skal jeg klare fødselen og tiden etterpå også så trenger jeg ihvertfall en delvis sykemelding ellers kommer jeg til å være enda mer ødelagt enn nå

God morgen jenter:D
Straks jobb... Ha en super dag!:D
God morgen! Her vært det ingen jobb idag så tar det rolig med lillegutt før han ska i bhg :) han ser barne-tv mens jeg spiser frokost og knapper på mobilen, det er slapp-morgen det :P

Ha en super dag på jobb! :)

God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp :)
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme" :D Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
Er jeg i samme form i morgen så blir det vindusvask!! ;) tjohoo :D
Oj så mye du fikk gjort. Deilig med energi

Får ut fra den stillingen jeg har nå, altså 62.79%. Men nå er bekkenet så ødelagt og kroppen så utrolig sliten at jeg ikke klarer stort lenger. Så skal jeg klare fødselen og tiden etterpå også så trenger jeg ihvertfall en delvis sykemelding ellers kommer jeg til å være enda mer ødelagt enn nå
Viktig å passe på seg selv også ja

Viktig å passe på seg selv også ja
Ja synes det:-). Har presset meg utrolig langt nå med å ta en del ekstravakter og frem til nå:-). Men når de ikke klarer å kommunisere de som skriver listene og jeg gjentatte ganger gir beskjed hva jeg ikke kan gjøre og allikevel får det på listene mine så blir det enda verre. Men får høre hva legen sier:-)

Jobber 62.79% aftenvaktstilling men har egentlig en 100% stilling dag/aften. Men siden vi ikke har barnehageplass til mini før i august så tok jeg permisjon fra deler av stillingen. Men er allikevel mer en nok og utrolig slitsomt selv om de prøver å legge til rette for meg. Men ikke så lett å få til kontortid på kveldsvakt og er tungt å hjelpe pasienter med strømper og bukser nå med magen som er i veien og mange som ikke klarer å hjelpe så mye til selv. Har litt sykepleier oppdrag som insulin osv men har litt stell også og mange har ikke så tilrettelagte bad så blir fort trangt å stå der og hjelpe dem
Hmm... Du kanskje må vurdere å gå ned mer i tid om de har vanskelig å tilrettelegge arbeidsoppgavene? Bare husk at du og barnet går først, jobben kommer i andre hand ;)

God morgen:). Trøtt idag kjenner jeg:). Sovet dårlig da jeg har hatt så utrolig vondt i bekkenet og ble utrolig sliten etter jobb igår kveld. Klarte ikke helt å finne roen. Lege og 28 ukers kontroll idag og ny kveldsvakt i kveld
God morgen :) Uff, det er så fælt når man ikke finner ro før man skal lege seg :( Sov dårlig selv, da jentungen bestemte seg for å våkne 01.00 og sovne igjen 01.59 :o Lykke til på kontroll, og ha en fin jobb kveld når den tid kommer ;)

Hmm... Du kanskje må vurdere å gå ned mer i tid om de har vanskelig å tilrettelegge arbeidsoppgavene? Bare husk at du og barnet går først, jobben kommer i andre hand ;)
Ja tenkte det. Skal prate med legen idag ang sykemelding:-). Vurderte å spør om å gå mer dag slik jeg får kontortid men spørs om sjefen går med på det

God morgen :) Uff, det er så fælt når man ikke finner ro før man skal lege seg :( Sov dårlig selv, da jentungen bestemte seg for å våkne 01.00 og sovne igjen 01.59 :o Lykke til på kontroll, og ha en fin jobb kveld når den tid kommer ;)
Ja utrolig kjedelig når det skjer:-/.
Kjedelig når de våkner midt på natta:-/.
Takk:-)

Back
Topp