Natta, snakkes senereNei nå tar jeg kvelden, det er en dag imorgen også! Natta jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta, snakkes senereNei nå tar jeg kvelden, det er en dag imorgen også! Natta jenter![]()
Greit å ikke bli forstyrret i løpet av natta daTror det.....
(Mannen som pleier å stå opp dersom det er noe)
Kom akkurat tilbake, måtte vaske ullklærne til lilleHar blitt litt bedre nå da![]()
Mente at pappa er ikke god nok og hun vil da bli enda mer våken :/ men men. Får vel dusjen min etter hvert håper jegHvorfor i alle dager gjør han ikke det?
TakkGratulerer så mye med 7-åringen![]()
Takk.Gratulerer med 7 åring i hus![]()
Gratulerer med 7 åringenHei på dere
I dag har storebror bursdag!! :-D
Tenk at jeg har en 7-åring i hus! Hvor har tiden blitt av??? :-o
Sove godtNei nå tar jeg kvelden, det er en dag imorgen også! Natta jenter![]()
Grattis!! Så bra!Jippi, da har jeg 1.000 innlegg denne måneden
TakkGratulerer med 7 åringen![]()
Sove godtnatta
Hehe, godt det daBle litt forvirret, men Lillemirakel reddet meg der ;-)
Samme. Hatt 3-4 sånne vonde tak, men ikke noe sterkere enn fredag natt heldigvisTakk![]()
Hvordan er det med deg?
Ja veldig bra ;-)Hehe, godt det da![]()
Ja det trigger nok. Godt de følger godt medSamme. Hatt 3-4 sånne vonde tak, men ikke noe sterkere enn fredag natt heldigvislegger jeg på siden kommer det nesten med en gang. Kontroll på sykehuset på torsdag. De ville ikke før annet ctg om de blir værende konstant og øker. Sånn underlivsundersøkelse kan trigge sa hun jordmor jeg pratet med idag
Jeg fikk to sprøytee. Den de setter til vanlig ved trekking er ikke den som gjør det sånn. Var den hun satte påinnsiden det pga hun måtte fikse ett hull
Hvordan gikk det hos tannlegen forresten???Gratulerer med 7 åring i hus![]()
I dag har vi bare vært på en liten trilletur, fortsatt ikke helt frisk etter å ha ligget hjemme med influensa heile helga. Så besøkte vi mamma, og fikk middag der![]()
Haha jaja! Han har vært på sikkelig tur nå. Ringte å bare "jeg er sulten, sur og trøtt...å ja jeg kom på at jeg kunne tatt ut penger i butikk" hahaha din løk sa jeg daGod kveld! Typisk sta mannfolkhehe