Det er vel kultur forskjell tenker jeg :/Greit å ikke bo der lengre![]()
Er høy arbeidsledighet der og skikkelige arbeidskontrakter med oppsigelsetid har jeg aldri hørt om![]()
Men er slik de er vant til det da
Hvordan møttes dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel kultur forskjell tenker jeg :/Greit å ikke bo der lengre![]()
Er høy arbeidsledighet der og skikkelige arbeidskontrakter med oppsigelsetid har jeg aldri hørt om![]()
Men er slik de er vant til det da
Bra du kom deg på sykehuset og fikk sjekka <3 Da må du ta det helt med ro! Sov du over og fikk slappet av litt eller?Ja og litt i sjokk :O
Livmorhalsen min er kortere så gjorde det rett å ringe. Fått beskjed om å ligge helt flatt flere ganger om dagen
God morgen KenguGod morgen![]()
Heldigvis ikkeMange som våknet opp til snø i dag?![]()
Ingen store planerNoen som gjøre noe kjekt i dag?![]()
God morgen TamaraGod morgen. Utfordrer dere til å klare 23 000 innlegg i denne tråden i daglegg gjerne inn bilder av hva du driver med nå eller noe annet gøy
![]()
God morgenGod morgen. Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg
God morgenGod morgen![]()
Men nå så går det greit? Trodde man skulle være ekstra forsiktig med barn jeg da!Er det de har sagt før også![]()
Synd det da, du får bytte igjen når du er ferdig nå .Ok men ikke like flink som de andre
Ta det helt med roNoen som gjøre noe kjekt i dag?![]()
Da er vi toSooool
Åååå jeg blir så glad av sol
Tja litt men elsker meg nede der daDet er vel kultur forskjell tenker jeg :/
Hvordan møttes dere?![]()
Ha en fin jobb dag senere i dagJeg er trøtt. Kose meg med ungene, en god lang dusj og senere jobb med kjekke kollegaer. Travelt blir det men er vi nok folk blir det bare kjekt![]()
Det skal jeg. De er på samme plass daSynd det da, du får bytte igjen når du er ferdig nå .
Det er detDa er vi toDiiigg!!
Tydelugvis. Men jeg ringer igjen jeg når vi har fått timenMen nå så går det greit? Trodde man skulle være ekstra forsiktig med barn jeg da!
Planer for dagen ?God morgen Kengu![]()
Ja glad for detBra du kom deg på sykehuset og fikk sjekka <3 Da må du ta det helt med ro! Sov du over og fikk slappet av litt eller?