Skravletråd April

Det er bra det :)
Mannen min skrøt av meg i går,det er sjelden kost så jeg tok det til meg og låste det fast på minnet :p
Ja det er viktig!
Når vi bodde i egypt og han kom sent hjem fra jobb så kom han som regel hjem med sjokolade ;)
Og det var ofte nok siden sjefene der er som slavedrivere! :o

Vi hadde ingenting men i Valdres på fjellet hadde de snø ;)
Typisk. Mannen sa det i går når det begynte å snø at i desember når vi vil ha snø mangler det og nå når vi vil ha vår kommer den :(

Ja det er viktig!
Når vi bodde i egypt og han kom sent hjem fra jobb så kom han som regel hjem med sjokolade ;)
Og det var ofte nok siden sjefene der er som slavedrivere! :o
Godt med sjokkis! Ikke bra med slavedriverer :o :(

Hei :)
Våknet omtrent til normaltid for helg her. N hadde sovet hele natten. Sovnet vel i 3 tiden da stoppet det.
Da er det å telle ned 20 dager som er kritisk og etter det er det ikke kritisk mer. Endte på sykehuset i natt etter disse smertene. Ctg ga litt utslag og ul viste forkortet livmorhals 2,5 cm. Akkurat på grensen så få strenge beskjeder om hva som er greit og ikke. Skal på kontroll tirsdag eller onsdag for å se om det har blitt noen forandring. Håper det holder seg stabilt en stund og at han får bli i magen en god stund til ❤️

Så planen idag er ikke så mye. N burde komme seg ut litt å få lekt siden det er så fint vær

Skulle i grunn tro det.
Men når det kommer: dere ønsker ikke 2 ganger i narkose på kort tid tid ,,er det det du sier? Så sa vel alt.
Altså trodde å få folk i narkose var noe man unngikk om mulig! Ihvertfall det jeg føler fra helsevesenet så rart de der da tydeligvis er helt omvendt!huff!

Godt med sjokkis! Ikke bra med slavedriverer :o :(
Greit å ikke bo der lengre ;)
Er høy arbeidsledighet der og skikkelige arbeidskontrakter med oppsigelsetid har jeg aldri hørt om :o
Men er slik de er vant til det da

Vil helst dra med direkte fly uten mellomlandinger som ikke tar så lang tid :)
Hvor kunne du tenkt deg i mars? :)
Håpe det blir kjekt å telte :)
Det er det beste:) Slippe å bytte fly og mellomlande :)

Vi snakker om å dra til allicante :) Mamma har en venninne som har hus der som vi kan låne ;)

Ja jeg gleder meg virkelig til telting altså :D

Back
Topp