Skravletråd April

Men bare dor å sagt det. Man kan godt ha regler hjemme men ikke sikkert de blir fulgt borte likevel
Ja. Det er jeg veldig klar over.

De to hyppigste husgjestene utenom familien har begge pedagoger som mor og jeg antar de har fått en grunnleggende oppdragelse som bare egentlig svikter litt her. Og mine har helt sikkert ikke lik oppførsel hjemme og ute de heller

Absolutt.

Tror barn lett glemmer seg når de leker. Leken tar dem på en måte.
Det er jo noe helt fascinerende i den evnen de har til å leve seg helt inn i leken. :-)

Ikke alle er som dine da :)
Min har også oppført seg borte men vi har hatt flere som ikke har oppført seg her og noen av de vet jeg har superstrikte regler hjemme
Jeg har vi det ikke superstrict, og jeg får alltid tilbakemelding på at de oppfører seg veldig fint. (og mamma sier at de deretter kan snu på sekundet når vi kommer, da skal de teste alle grenser. De er aldri så vanskelig som når vi er sammen med dem sammen med (enkelte) andre....

Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.
Mannen og nevøen river badet akkurat nå så kommer rørleggeren og mureren neste uke etter mannen har lagt varmekabler, snekkerne har en annen jobb i ca 2 uker , men kommer ved behov. Mannen gjør el arbeidet selv og jobber ved siden så det er mye jobb så han syns det er greit med en liten pause :) eller å jobbe 70% hver kveld istedetfor 200% for å henge på snekkerne .
Er han elektriker selv?
Siden han gjør det mener jeg

Det er jo noe helt fascinerende i den evnen de har til å leve seg helt inn i leken. :-)
Jeg gleder meg til vesla blir så stor at ho begynner å leke.

Jeg tenker også på at vi voksne kan ha noe å lære av barna der. Slippe oss løs i leken.

Ikke vi heller.. Men kanskje i morgen når babyen sover? I fjor satte jeg den opp alene 6 mnd på vei, så må vel klare det med 10 mnd baby og :p
Mannen satte opp vår med hjelp av ungene. Ba meg komme for å ta sikkerhetsnettet da, det pleier jeg å ta.

Haha, nei det er ikke sikkert :-P
Har ikke hatt 5 stk på en gang her før :-P
Men 4, og det ble også masse lyd :-P
De fem var inne da, ikke på trampolina. De samme fire har dog vært det også. Med vannspreder under. Hos besten. (de to andre var nemlig besten sine to yngste. Tante og onkel. På alder med våre)

Men det er forskjell på unger. Fire-fem blir jo lyd. Men noen kombinasjoner av barn mer lyd enn andre. Og noen barn mer helt selv enn fem andre tilsammen.

De er forskjellige. Og gøy å se så ulikt egne barn reagerer sammen med forskjellige venner

Back
Topp