Det synes jeg er på sin plassJa så i morgen skal han jaggu meg få stå opp tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg er på sin plassJa så i morgen skal han jaggu meg få stå opp tidlig
Hva laget du idag?I middagslagingen![]()
Får se om det blir å skje daDet synes jeg er på sin plass![]()
Chili con carneHva laget du idag?![]()
Neida, vet jo detMen bare dor å sagt det. Man kan godt ha regler hjemme men ikke sikkert de blir fulgt borte likevel
Gidder ikke betale skjorta for ett lokaleNei det er det ikke! Holder på med det samme selv![]()
Så flott du har en fin dagDigger dagen til nå. Nå blir det pizza og litt klesvask.![]()
Haha, ja vi har nok begynt å bli voksneJeg har liksom ikke det samme sosialiserings behovet lenger som før..begynner vel å bli gammel![]()
Da tenker jeg det er noe med forstillingen som gjør at dekkene slites skjevt. Bør du sjekke opp sånn at det ikke sliter sommerdekkene dine også ;-)Ja. .. og Det var pga slitasje på innsiden av dekket![]()
Det er koseligDriver å lager til ute på verandaen jeg.
Blir nok deiligDet blir noe helt annet ja!!
Så kos :-DDriver å lager til ute på verandaen jeg.
Ja er flott nå :-DNåer det jammen herlig vær! Holdt på i hele dag, men endelig satt meg ned litt i solveggen. Deilig!
Sol er fantastiskNåer det jammen herlig vær! Holdt på i hele dag, men endelig satt meg ned litt i solveggen. Deilig!
Jippi, så deiligHurra! Første strøk på kjøkkenet malt. Snart flytter vi hjem!
For en fantastisk gaveGod ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOLholy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
Spennende! Hvordan skal du lage dem??Så hyggelig. Jeg mangler en plante på uteplassen vår og skal lage te lys glass å ha på bordet. .. må bare vente på at glassene er tørka![]()
Wow!! Det var jo råflott :-DGod ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOLholy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
Heldigvis har de nettopp pussa opp lokalet her i nærheten og det kan vi låne gratis. Så er nok mat og alkohol som blir dyrt her!Gidder ikke betale skjorta for ett lokalevi har meninghetshus her, men hadde vært koselig å finne noe litt vekk her i fra
![]()
Haha, ja det er en vesentlig forskjellDu vet du er på bærtur når du skal skrive ring føden og i stedet skriver ring døden![]()