Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har liksom ikke det samme sosialiserings behovet lenger som før..begynner vel å bli gammelSamme som her detliker meg best hjemme, men en venninnekveld innimellom er helt topp
![]()
Ja. .. og Det var pga slitasje på innsiden av dekketSå kjedelig da
Ikke helt utenkelig det.Men kan jo hende du er øitt mer fintfølende også da
Har man rolige barn bøir man ofte det.
Ja, det skjønner jeg! Du får sove utpå i morgenNei, heldigvis ikke. Da hadde jeg brånekta å stå oppmen jeg jobba i går kveld til 2330.
Mannen la om til sommerdekk med det sammeÅneei. Håper du fikk det ordna fort![]()
Hva spiser dere I dag?I middagslagingen![]()
Så braDigger dagen til nå. Nå blir det pizza og litt klesvask.![]()
Hva lager du?I middagslagingen![]()
Oj såpassjaJa. .. og Det var pga slitasje på innsiden av dekket![]()
Vi har regler inne men ute bryr jeg meg svært lite.Ikke helt utenkelig det.
Jeg vet jo at jeg ikke kan forvente at alle unger er like, men jeg tenker også urovekkende ofte "jeg håper ikke mine er sånn når de er andre steder" om hvordan besøkende unger oppfører seg.
Og forsøker å legge meg på en "passe streng" linje
Det blir noe helt annet ja!!Helt klart
Men dette er siste helgen!! Framover skal jeg jobbe dagtid i helgene![]()
Deilig med sol men fortsatt litt kjølig herNåer det jammen herlig vær! Holdt på i hele dag, men endelig satt meg ned litt i solveggen. Deilig!
Den var helt på jordet i går starta appen helt uten videre. I dag lagger den ikke en gang så jeg er spentSå bra
Hvordan går det med telefonen?
Kjølig her og, men godt i solvegg i leDeilig med sol men fortsatt litt kjølig her
Yey det blir nok braHurra! Første strøk på kjøkkenet malt. Snart flytter vi hjem!
Stolen min står dumt til merker jeg. Ingen sol på denKjølig her og, men godt i solvegg i le![]()