God morgen. Vi skal ut på tur med noen venner og deres barn
. Dere da?
Så koselig da
Her får vi besøk i 12tiden..etter det har vi ingen planer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Vi skal ut på tur med noen venner og deres barn
. Dere da?
Da har mini vært en kjapp tur i dusjen. Hadde en skikkelig dritt bleie som jeg ikke unner noen men som sikkert flere med bleiebarn har opplevd:-/
Koselig med besøk daSå koselig da
Her får vi besøk i 12tiden..etter det har vi ingen planer![]()
Ikke noe festlig synHehe, huffda!![]()
Du husker absolutt ikke feilHusker jeg feil når jeg synes å huske det smaker dritt?![]()
Høres heavy ut!Jepp, tre netter på rad![]()
Bruspulver man kan kjøpe i dagligvarebutikkenSå bra. Samarin har jeg ikke hørt om. Hva er det?
God morgenGod morgen dameridag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna
Ha en strålende lørdag alle sammen.
Kanskje jeg må teste utBruspulver man kan kjøpe i dagligvarebutikkentrygt for gravide.
Hehe.. Hadde jeg og værtEr det slemt å bli glad fordi han for en gangs skyld ble litt dårlig?
Hodepine og småkvalm.
Da har mini vært en kjapp tur i dusjen. Hadde en skikkelig dritt bleie som jeg ikke unner noen men som sikkert flere med bleiebarn har opplevd:-/
God morgen dameridag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna
Ha en strålende lørdag alle sammen.
Du husker absolutt ikke feil![]()
Hun våkna kl 1930 igjen og var våken nesten to timer! Og våkna kl 06 som vanligHåper ikke dethvordan gikk det?
Hun var våken nesten til halv tiÆsj dahåper hun sover nå!
God morgen. Kos dere idag og gratulerer med navnefestprinsessen
![]()
Tuusen takkHa en flott navnedag![]()
Smaker ikke særlig godt men gjør jobben sinKanskje jeg må teste ut![]()