Funker det?Allevo fra apoteket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker det?Allevo fra apoteket
Jada, alltid planer hehe... Skal bort en tur begge dagene, men ellers mest rydde fikse ordne hjemme.Så koseligingen planer i helga?
Går så fort, så helt umulig gir meg som bare har noen glipper her og der...Enig med deg vanskelig å følge med nå
Vet ikke ennåFunker det?![]()
God kveldGod kveld![]()
Ja, da er det viktig å sette pris på den tida man får sammenNå for tiden gjør vi det 2 ganger i ukajobber ofte lørdag da han er hjemme hele helga. Så da får vi uansett tid sammen. Og noen hverdager. Nå i 4 uker fremover jobber han ekstremt mye overtid de dagene jeg ikke jobber. Såå.. lite sammen, men verdsetter hvert minutt vi får
![]()
Så koselig <3Fikk se et lite bankende hjerte på UL i dag![]()
Hva gjør dere i kveld ? Nettopp hatt besøk av mirellGod kveld![]()
Japp! Har skjønt det. Greit for magemålet daHoho, da er det bare å gå![]()
Ja, veldigSå koselig <3
Det er det. Nyter fredagskveldKlart det
Bra med deg?
Har sett film med kb.Hva gjør dere i kveld ? Nettopp hatt besøk av mirell![]()
Når tempoet er på max er det vel ingen som egentlig klarer følge med, vi bare følger strømmen som best vi kan...Klarer visst ikke holde tempo her i ukene, nå som det er så travelt ellers. Men i helga skal jeg jammen prøve henge med![]()
HalloHei på dere![]()
Hei heiHei på dere![]()
jada koser oss her vettu. snuppa sover på puppen<3 der da?Hallohar du en bra kveld ?
Haha må bare ikke gi oppGår så fort, så helt umulig gir meg som bare har noen glipper her og der...