Skravletråd April

Ikke sett noe til sola her. Passer bra at jeg har en kaféavtale da:)

Ja nyheten må ut for "offentligheten" før eller senere. Er 8+0 idag. Jeg vil jo ikke såre noen, de ska jo være en gla nyhet! Men kjæresten til broren har ikke reagert så fint andre ganger med slike beskjeder.. Er nok litt derfor min er litt tilbakeholden. Å i natt fortalte kjæresten min at han ville vente til de var gravide. Men then what? Skal de få fortelle at de er gravide, også skal vi oppføre oss som om vi skal trumfe dem med "vi er også gravide!" Det syns jeg blir å stjele showet, og er heller ikke særlig fornøyd med den utveien. Vet ikke om det er hormoner, men føler at jeg har ikke grunn til å glede meg over dette svangerskapet viss jeg ikke får lov.:(

Skjønner deg veldig godt.. Og om det ikke klaffer nå kan dere jo ærlig talt ikke vente til de blir gravide.. Det er jo ikke nye forsøk mnd rett etter heller.. Slik jeg ser det så blir det nok merkelig uansett. Enten stjele showet eller sorry det ikke gikk for dere men vi skal ha barn.. Håper på den første da.. Men er jo ikke sikkert de ser slik på det likevel? Kanskje de bare synes det er koselig med så tette søskenbarn?

Så koselig da:D
Har du fått lille F inn i samme barnehage som du jobber i?
Jeg har nattevakt i kveld:) bare pusle litt hjemme fram til det..

Ja, heldigvis! Han begynner i sommer :D
Fikk ingen av valgene våre i denne kommunen, så vi hadde flaks der!!
Greit med slappavpusledag da :D

Back
Topp