Skravletråd April

Hvis det enda er tidlig hos deg så kan man jo bare vente litt da.. Om pappaen mener det er det rette. Men samtidig må jo nyheten ut før eller senere.. Hjelper det for de å
Slippe nyheten rett etter de kanskje har funnet ut egget ikke festet seg? Man skal selvsagt tenke på seg selv men av og til går det ann å tenke litt på de andre og. Iallefall når det kun er snakk om dager/uke.
Enig med deg ja

Er det fart i ho om dagen ? Her skal vi bare slappe av, kanskje gå en tur og spise taco i kveld.
At det er ja! Full fart fra morgen til kveld :p etter hun lærte å stå og gå langs bord og sofa må hun forfølges. Uansett leker hun aldri alene, så dagene er veeeldig babyprega :p

Ja er jo ikke så mye å gjøre noe med liksom. Men at begge fikk det? Er de eneggede?

Ja mye bedre å oppdage det når de er små enn voksne :-)
Ja de er eneggede. Kan være de har forskjellige diagnoser for alt jeg vet, men gleder meg til vi finner ut av det og de får den hjelpen de trenger :)

Ja nyheten må ut for "offentligheten" før eller senere. Er 8+0 idag. Jeg vil jo ikke såre noen, de ska jo være en gla nyhet! Men kjæresten til broren har ikke reagert så fint andre ganger med slike beskjeder.. Er nok litt derfor min er litt tilbakeholden. Å i natt fortalte kjæresten min at han ville vente til de var gravide. Men then what? Skal de få fortelle at de er gravide, også skal vi oppføre oss som om vi skal trumfe dem med "vi er også gravide!" Det syns jeg blir å stjele showet, og er heller ikke særlig fornøyd med den utveien. Vet ikke om det er hormoner, men føler at jeg har ikke grunn til å glede meg over dette svangerskapet viss jeg ikke får lov.:(
Om du bare er 8 uker kan du jo fint vente noen uker. Mange venter jo til de er 12 uker ;)

God morgen damer :)
Unger levert så nå skal det sjeldne fenomenet som lyser på himmelen nytes :D

At det er ja! Full fart fra morgen til kveld :p etter hun lærte å stå og gå langs bord og sofa må hun forfølges. Uansett leker hun aldri alene, så dagene er veeeldig babyprega :p
Jeg gleder meg litt til mi kommer dit:) nå ligger ho stort sett alltid der jeg la ho fra meg :P

Da har jeg kommet meg opp og været er ubestemmelig. Ser jeg mot vest,ser jeg tåka borti fjellene. Men inn vinduet mot øst skinner sola.

Vi får se hvem som vinner.

Jeg skal på treff med barselsgruppa i dag
Får håpe solen vinner:-). Koselig med barseltreff:-)

Back
Topp