Så herlig! Gleder meg til det er min tur ♡Bra her og
Mye babykos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! Gleder meg til det er min tur ♡Bra her og
Mye babykos!
Ja, får lage en til etter hvert i en annen fargeJa den er det altså, bare så mange andre farger man kunne valgt om du skjønner![]()
Det er gøyFår lønn neste uke![]()
Tenker at slik er det bare. Jeg er bare glad for at vi oppdaget det så tidlig. Fikk ikke diagnose før i voksen alder selv.Ja da er vel sannsynligheten stor for det.
Synes du det er leit? Eller tenker du at sånn er det bare?
Ikke santHaha, ja der sier du noe ;-)
Hei!!
Joda, alt bra her.
Vært mye syk i vinter/før vinterferien, og nå har jeg hatt et sinnsykt migreneanfall som holdt meg hjemme fra jobbe store deler av dagen i dag.
Mye som skjer i kroppen om dagen, vært og tatt tester for revmatisme hos legen i dag og.
Ellers er alt bra ;-)
Så herlig! Gleder meg til det er min tur ♡
Det gjør jo jeg da, men skjønner at du sover urolig.Hehe jeg hadde med en times lang dupp midt på dagenmen jeg sover jo aldri på natten lenger
![]()
Ja merkelig nok kan han det! :-oNei, kan din det?![]()
haha
ja hehe, men neste gang ! Skal vi møtes !
Ja ikke sant![]()
Men bare potet?Med potet eller på brødskivenmuligens med majones om det er på skiva.
Heldigvis er 4 åringen min veldig kosete da ,så jeg får jo en dose hver dag fram til bebis kommerJa, det er fantastisk
Gled deg masse!
Oi, ja det er jo kjedelig :-o
Så braJa!! Da skal jeg huske det!!lover!
Ja er jo ikke så mye å gjøre noe med liksom. Men at begge fikk det? Er de eneggede?Tenker at slik er det bare. Jeg er bare glad for at vi oppdaget det så tidlig. Fikk ikke diagnose før i voksen alder selv.
HeheheJa merkelig nok kan han det! :-o
Godt oppdratt![]()
Sov godtsier god natt jegse litt serie og knaske litt snop så legger jeg meg
god natt søtinger <3
Hvordan sover han vanligvis?
Ja vært litt mye nå i vinter, og jeg som egentlig aldri er syk :-oOjda, høres jo ikke godt ut
Håper du blir bedre!