Creamy strawberry milkshake er utrolig god!Nå er det allevo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Creamy strawberry milkshake er utrolig god!Nå er det allevo
Fordi det er kjedelig eller vanskelig?*river seg i håret*
Er like lite glad i lekser som i ungene!!!!!
Så deiligFikk skrevet resten![]()
Nå holder jeg på å bake muffins![]()
Her er det heldogvis ganske lystbetont. Men én anelse høylytt når de er to, og særlig siden kompisen gjorde matteleksa i går så bare vår må konsentrere seg og gjøre den*river seg i håret*
Er like lite glad i lekser som i ungene!!!!!
De har konsentrasjonsvansker og språkvansker. Mye av leksetiden går til å hente de inn igjen og til å prøve å gi de mestringsfølelse. Men når rullegardinen deres går ned og bøker og blyanter flyr veggimellom da blir mor litt sliten og leiFordi det er kjedelig eller vanskelig?
Eller fordi barna ikke er glad i lekser?
Det hørtes slitsomt ut ja!De har konsentrasjonsvansker og språkvansker. Mye av leksetiden går til å hente de inn igjen og til å prøve å gi de mestringsfølelse. Men når rullegardinen deres går ned og bøker og blyanter flyr veggimellom da blir mor litt sliten og lei![]()
Men på bedringens vei?Nope ikke helt :
Smelta fort bort heldigvis.Æsj da!det liker vi ikke..
Er fine de dagene det er slik her ogsåHer er det heldogvis ganske lystbetont. Men én anelse høylytt når de er to, og særlig siden kompisen gjorde matteleksa i går så bare vår må konsentrere seg og gjøre den
Ja. Men så vet du til senereJa.. jeg pleier jo egentlig å ta mye oftere.. skulle hørt på meg selv. .
Han vaska 2 maskiner :OHvordan gikk det?![]()
Vi har som sagt gode dager også, men ikke i dag tydeligvisDet hørtes slitsomt ut ja!
Frøkna sov skikkelig godt inatt ogHåper du fikk god hvile i natt![]()
jeg pleier å bruke en mobil i 4-6 år før jeg skaffer meg ny denne er bare 6 mnd gamel;( og jeg hater å bruke penger på mobilerMå få deg en ny da![]()
Jeg ser faktisk himmel OG solNæmen syns jammen meg at jeg ser antydning til litt blå himmel:-o
Næmen syns jammen meg at jeg ser antydning til litt blå himmel:-o
Her er det grått og trist med et ørlite solglimt..Jeg ser faktisk himmel OG sol![]()