Skravletråd April

*river seg i håret*

Er like lite glad i lekser som i ungene!!!!!
Her er det heldogvis ganske lystbetont. Men én anelse høylytt når de er to, og særlig siden kompisen gjorde matteleksa i går så bare vår må konsentrere seg og gjøre den

Fordi det er kjedelig eller vanskelig?:)
Eller fordi barna ikke er glad i lekser?
De har konsentrasjonsvansker og språkvansker. Mye av leksetiden går til å hente de inn igjen og til å prøve å gi de mestringsfølelse. Men når rullegardinen deres går ned og bøker og blyanter flyr veggimellom da blir mor litt sliten og lei :P

De har konsentrasjonsvansker og språkvansker. Mye av leksetiden går til å hente de inn igjen og til å prøve å gi de mestringsfølelse. Men når rullegardinen deres går ned og bøker og blyanter flyr veggimellom da blir mor litt sliten og lei :P
Det hørtes slitsomt ut ja!

Her er det heldogvis ganske lystbetont. Men én anelse høylytt når de er to, og særlig siden kompisen gjorde matteleksa i går så bare vår må konsentrere seg og gjøre den
Er fine de dagene det er slik her også ;) men stort sett er det dessverre ikke så lett. Men hører med konsentrasjons og lese- skrivevansker :P

Det hørtes slitsomt ut ja!
Vi har som sagt gode dager også, men ikke i dag tydeligvis :P
Bare happy at vi er ferdig så tidlig!!! :D pleier å ta hele ettermiddagen på de værste dagene :P

Hva tror dere utfordringen vi får neste uke blir da? :P

Må få deg en ny da:)
jeg pleier å bruke en mobil i 4-6 år før jeg skaffer meg ny denne er bare 6 mnd gamel;( og jeg hater å bruke penger på mobiler

Back
Topp