ja for jeg har ikke tid til å sitte forand pc hele tiden;P mobilen funker ennå ikke ....#%&Å nei, krise!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja for jeg har ikke tid til å sitte forand pc hele tiden;P mobilen funker ennå ikke ....#%&Å nei, krise!!![]()
jaa..... hadde faktisk ikke en gang forsikring på den Dumme meg!Å nei og nei :-o
Og så det som koster litt og da...
akkurat nå har den ligget en dag i ris. skalligge der til i morgen, det funka på de eldre versonene, men etter at de ble kompakte er jeg ikke sikker på om det funker...men da blir det begravelse etter at jeg har fått ut all innmaten på minnekortetÅneihar du hatt begravelse?
Jeg også❤❤❤ eller han er vel i ferd med å våkneSitter med en sovende baby på fanget![]()
Det kan jo gå på innboforsikring da? Sjekket det?jaa..... hadde faktisk ikke en gang forsikring på den Dumme meg!
Jeg skal kontakte dem i morgen! om jeg er 100% om mobilen funker eller ikke;P men mobil må jeg ha før tirsdag neste uke haha;PDet kan jo gå på innboforsikring da? Sjekket det?
å så koseligSitter med en sovende baby på fanget![]()
Sitter med en sovende baby på fanget![]()
Deilig daJeg har vært på et møte på skolen, ingen planer resten av dagen![]()
Får håpe det blir bedre snart!Ja har egentlig ventet på det men ikke noe gøy når det skjer:-/
En god del jaSkal du mye ned?
Må få fullt fokus snart her også, men venter til jeg er ferdig med fullamming.
Må uansett fokusere mer på kostholdet, har sklidd litt ut i det siste:/
Så bra daJa han var trøtt stakkar så sovnet fort. Sover enda
![]()
Drikker ikke kaffeKaffe, kaffe kaffepling!
Ikke du denne gangen regner jeg med?Nå er det snart på tide å sove igjen hehe. Men denne gangen blir det vogna.
HahaSkriver handleliste, så langt står det to ting.
Bleier og sjokolade![]()
Våken nå?Det tar på å være på farten. Mini var tydeligvis trøtt og har sovet i ca 2 timer nå. Vil helst han skal våkne snart så jeg får lagt han til natten.