BraJa, jeg prøverskal ta jern, dobbeldose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraJa, jeg prøverskal ta jern, dobbeldose
Jeg fant ut at lilla gikk best til den nye jakkenStod mellom det og rosa![]()
Så deiligTakkvi er hjemme nå. Lille sover
![]()
Heldigvis. Men det var unormalt vanskelig å legge ho :/Så trasighåper hun sover nå?!
Good. Selv har vi vært på 4mnd kontrollJa kan ikke annet enn å være veldig fornøyd med dethun storkoser seg inni det sa jm
![]()
Så flottJepp, den gjorde det![]()
Trenger et par dager før vi er klar for en ny slik runde med høye mål tror jegLitt roligere enn i går kveld fra min side også![]()
Skjønner. Da hadde jeg valgt sånn ogsåJeg fant ut at lilla gikk best til den nye jakken![]()
Haha, kunne sikkert trengt det ogsåJeg leste "nye regler"![]()
Gikk det bra?Good. Selv har vi vært på 4mnd kontroll![]()
Må slappe av litt også, kan ikke bare skravleTrenger et par dager før vi er klar for en ny slik runde med høye mål tror jeg![]()
Bra du er enigMå slappe av litt også, kan ikke bare skravle![]()
Drit i jobben, helsa er viktigereEr det jeg og egentlig tenker men så er det denne samvittigheten ovenfor jobben da :')
Så herlig daVeldig OK når du faktisk digger den jm som skal følge deg oppfantastisk dame
![]()
Hvir mange innlegg ble det?Gikk jo strålende!!![]()
Takk snuppaSå deilig
Nyt resten av kvelden!
Satse på at det var et engangstilfelleHeldigvis. Men det var unormalt vanskelig å legge ho :/
Viktig med hviledager ogsåTrenger et par dager før vi er klar for en ny slik runde med høye mål tror jeg![]()
Er ikke stranden jeg har i tankene.Så flott
Da kan du sprade rundt på stranda, snuppa!