Ja, jeg prøverDu har sikkert hørt det før i dag, men en god ting kan ikke sies for ofte: ta vare på deg selv <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg prøverDu har sikkert hørt det før i dag, men en god ting kan ikke sies for ofte: ta vare på deg selv <3
God tur hjemWoop! Nå er vi på vei hjem. Vært på spontanbesøk hos en venninne. J er så klart lysvåken, hun sov 40 min i bilen på vei til.
Hvordan er muligheten for å ta det med ro på jobb da?Klarer ikke å bli enig med bekkenet om jeg skal være hjemme imorgen også fra jobb og lade opp til 4 vakter neste uke eller om jeg skal prøve meg på jobb i morgen siden jeg ikke skal på jobb igjen før torsdag neste uke
TakkLykke til på den![]()
Så kjiptMerker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..
Vi kan jo passe på hverandreDu også kjære![]()
Håper det gikk greitSå var det den legginga da
Seriøst?? Så bra@Tror vi klarte det![]()
Så herlig! Det kommer til å gjøre deg så godt!Gjør det![]()
Ok, da er det jo greit å få gjort detVanligvis ikke! Men venta besøk idag, og det så ikke ut på badet, så![]()
Krysser fingreDa sovnet mini omsider. Håper han sover lenger i morgen siden han sovnet litt senere enn vanlig men det spørs
Hehe, ja veldig greit!Ok, da er det jo greit å få gjort det![]()
Så trasigLiten tulle som har lakenskrekk her nå:/
Godt valgDet ble det også![]()
Tror de har Skogstad som passer i årHva slags jakker bruker barna deres på våren?
Njaaa skal på kveldsvakt og si en vi er færre på jobb og somregel 2 spl så spørs det om jeg får det særlig roligere. De syter med å leie inn ekstra folk når vi er på grensen til antall timer arbeid totalt ifht hvor mange vi er på jobb (er somregel 7 stk og grensen går på 37 timer arbeid på en kveldsvakt før de leier inn ekstra folk. Går gjerne opp mot 39 timer også før er kanskje vurderer en person nr 8). Sjefen kan kanskje gå med på at jeg får en lettere liste men da blir det ditto mer på den andre sykepleieren. I tillegg er det en del gnisninger hos hjelpepleiere nå fordi de synes vi sykepleiere også må være med på de tunge stellene i tillegg til alle sykepleier oppdragene vi har og alarmen (listene er somregel på ca like mange timer men vi sykepleiere har somregel bare spl oppdrag på kveld da det blir mer enn nok timer)Hvordan er muligheten for å ta det med ro på jobb da?
Får gjøre detKrysser fingre![]()
Flink du erBare 4 tråder igjen å starte da..![]()
Ble det en fin dag da?![]()
Hvordor? Ikke noe kjekt?Da er jeg på barneidrett igjen. Det går ut april. Det skal gode argumenter til for at vi melder henne på neste år....