Skravletråd April

Klarer ikke å bli enig med bekkenet om jeg skal være hjemme imorgen også fra jobb og lade opp til 4 vakter neste uke eller om jeg skal prøve meg på jobb i morgen siden jeg ikke skal på jobb igjen før torsdag neste uke
Hvordan er muligheten for å ta det med ro på jobb da?

Hvordan er muligheten for å ta det med ro på jobb da?
Njaaa skal på kveldsvakt og si en vi er færre på jobb og somregel 2 spl så spørs det om jeg får det særlig roligere. De syter med å leie inn ekstra folk når vi er på grensen til antall timer arbeid totalt ifht hvor mange vi er på jobb (er somregel 7 stk og grensen går på 37 timer arbeid på en kveldsvakt før de leier inn ekstra folk. Går gjerne opp mot 39 timer også før er kanskje vurderer en person nr 8). Sjefen kan kanskje gå med på at jeg får en lettere liste men da blir det ditto mer på den andre sykepleieren. I tillegg er det en del gnisninger hos hjelpepleiere nå fordi de synes vi sykepleiere også må være med på de tunge stellene i tillegg til alle sykepleier oppdragene vi har og alarmen (listene er somregel på ca like mange timer men vi sykepleiere har somregel bare spl oppdrag på kveld da det blir mer enn nok timer)

Back
Topp