Skravletråd April

Blir dere innlagt for det? Har bare hørt om slike ting poliklinisk jeg.. Er ille når de skal legge ned sonden men går raskt over.. Hvor gammelt er barnet?

Teller på knappene om vi skal ta slik måling eller ei.. Blir ikke enig med meg selv.
Ja vi blir det. Uff det høres helt forferdelig ut. 11 mnd

Ja vi blir det. Uff det høres helt forferdelig ut. 11 mnd
Snuppa mi tok slik pH måling med sonde i desember. Var flere babyer der som skulle det samme. Ingen ble lagt inn over natten. Sikker dere må det?
Lykke til. Ikke noe gøy å legge den ned, men helt okai å gå med den.

Jobb om et par timer. Huset er bomba, frøkna er sur, jeg er langt fra ordna og trøtt er vi alle sammen. Jippi for en dag :(
Akkurat likt her med andre ord minus sur unge. Men jeg skal prøve å få igjen bilnøkkelen fra mini så kan vær jeg får sur mini jeg også.

Stille her nå..

Akkurat likt her med andre ord minus sur unge. Men jeg skal prøve å få igjen bilnøkkelen fra mini så kan vær jeg får sur mini jeg også.
Jeg skal på kveldsvakt i det øyeblikket gubben kommer hjem, så passer særs dårlig å ha en unge som nekter å sove og bare er sur :/ fåkke ordna meg heller da hun hyler og sutrer om jeg setter henne fra meg

Jeg skal på kveldsvakt i det øyeblikket gubben kommer hjem, så passer særs dårlig å ha en unge som nekter å sove og bare er sur :/ fåkke ordna meg heller da hun hyler og sutrer om jeg setter henne fra meg
Kjenner meg sååå igjen. Syns skikkelig syns i deg. Håper du får ordnet det før jobb

Kjenner meg sååå igjen. Syns skikkelig syns i deg. Håper du får ordnet det før jobb
Ja, vet vi har hatt det veldig likt meg unga våre. Skulle være grei og tok ei vakt for ei på jobb. Trenger pengene, men angrer på det ble idag siden gubben har vært så mye borte. Ig jenta er sta som et fjell og sur

Ja, vet vi har hatt det veldig likt meg unga våre. Skulle være grei og tok ei vakt for ei på jobb. Trenger pengene, men angrer på det ble idag siden gubben har vært så mye borte. Ig jenta er sta som et fjell og sur
Er det ikke typisk at når du tar ekstravakt så er lille ekstra vanskelig? Her sutrer mini også nå, tror vi må ut en tur

Det er bare så veldig,veldig typisk. Ut på trilletur?
Må nok ut med sykkelen hans. I vognen vil han bare opp på armen og det gidder jeg ikke. Ihvertfall ikke med alle bakkene vi har her. Men hadde vært en fordel siden været er litt uttrygt og softshell dressen hans egentlig er litt knapp nå. Derfor jeg hadde håpet at pakken med ytterklærene hans snart ble levert

Må nok ut med sykkelen hans. I vognen vil han bare opp på armen og det gidder jeg ikke. Ihvertfall ikke med alle bakkene vi har her. Men hadde vært en fordel siden været er litt uttrygt og softshell dressen hans egentlig er litt knapp nå. Derfor jeg hadde håpet at pakken med ytterklærene hans snart ble levert
Ah. Såpass. Han vil heller ikke sitte i vogna over lengre tid når han er våken?

Back
Topp