Ja må jo detVi må jo bare prøve![]()
Fikk ikke quotet innlegget ditt om studier.
Jammen tøft gjort av deg å studere med to små!! :-D
Jeg er ikke motivert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må jo detVi må jo bare prøve![]()
Ja, det er ikke bra. Burde ta det mer med ro, men jeg er nødt til å gjøre litt for å holde hodet i sjakkHuff... Bekkensmerter er så vondt!!! Du må ta det med ro!!!
Ok kanskje ikke ..... vel har troen inne ennå .Nja, vi får nå se ;-)
ja finHøres ut som en herlig dag![]()
Sover hun nå?hun er 2 år og 5 mnd
hun er overtrøtt til de grader, men var ikke så trøtt når henne skulle legge seg![]()
Jobbe på...Det er mulig
Det at du jo ikke tid tilMåtte følge våken frøken inn i senga til pappa gitt...
Regn meldt i morgenblææ ... Orker ikke gå å vandre jeg altså. Bekkenet mitt totalt låst og helt sykt ventetid på behandlere rundt her. Orker ikke dra så langt... Får jo også kynnere. Håper å slippe det i natt
![]()
Det er braJa, skal gjøre det. Gjør bare litt nå og da,noe som er godt for sinnet. Skal på svømming i morgen da
Er ikke heeeelt der jeg heller endaJa må jo det![]()
Fikk ikke quotet innlegget ditt om studier.
Jammen tøft gjort av deg å studere med to små!! :-D
Jeg er ikke motivert![]()
NestenSover hun nå?
Kan bli dyrt da!Vi må høre med Tamara![]()
Skal prøveDu må slappe av vennen![]()
Vi klarer denNja, vi får nå se ;-)
Håper jeg å ! Kjedelig å bli uvenner for en ull truseAhh. Jeg har ingen kjerringråd å komme med, men håper det løser seg![]()
Hold ut litt til ;-)Kjedelig. Må legge meg jeg og..
Må bare ordne noe småting først..![]()
Ja, det er ikke bra. Burde ta det mer med ro, men jeg er nødt til å gjøre litt for å holde hodet i sjakk![]()
hehe ja. slutt på premier her inne ...dele ut forsikringer hellerKan bli dyrt da!![]()
Fikk til svar: vi prioritere opererte og på andre stedet har han ikke utstyr for å trene meg :OHuff....![]()